شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه ای از مردم برای شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد . متن کامل این بیاینه به این شرح است.. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد مرکزی روز جهانی قدس؛ ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی مسلمین روزه دار و میهمانان ضیافت بزرگ الهی رمضان در ایام لیالی مبارک و پر خیر و برکت قدر و با تسلیت به مناسبت ایام ضربت خوردن حضرت مولی الموحدین امیرالمؤمنین علی (علیه السلام) و گرامیداشت روز جهانی قدس این بزرگ یادگار بنیانگذار و معمار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی «ره» از امت قدرشناس و فهم و همیشه در صحنه ایران اسلامی خواست تا بار دیگر با حضوری گسترده و میلیونی خود در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس مشت محکمی بر دهان یاوه گویان استکبار جهانی زده و غریو فریادهای خروشنده خویش را نثار لانه سست تر از عنکوبت اسرائیل غاصب جنایتکار به عنوان رژیمی جعلی و دولتی غیر قانونی و مستبد و خونخوار کنند و منادی آزادی ، صلح پایدار و دوستی و برادری در عالم شوند. در این بیانیه آمده است: لزوم زنده نگه داشتن این روز بسیار عظیم تاریخی و تاریخ ساز به عنوان فصل جدایی صف مستضعفان عالم از صفوف استکبار جهانی و مرز جدایی صلح و آزادی از ظلم و جور و ستم مهم می نمایاند به طوری که احیاء این سنت حسنه و این ابداع حضرت امام راحل عظیم الشأن «ره» ، نقطه عطفی برای جهان اسلام به عنوان یک پیکره واحد در برابر تمام دنیای ظلم و عناد است و امیدبخش آزادی و رهایی همه مسلمین و متسضعفان و محرومان عالم از ظلم و جور طواغیت جنی و انسی است و تداعی کننده صحنه های نبرد در زمان تشکیل حکومت اسلامی تحت لوای رهبری معنوی و عالمانه پیامبر عظیم الشأن و مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) است به طوری که امام راحل فرمودند؛ روز قدس روز حیات مجدد اسلام است و این قدس متعلق به تمام مسلمین است و باید به آنها باز گردد و در جای دیگر می فرمایند من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) می دانم. در ادامه این بیانیة آمده است: حال که تمام جهان کفر و جهالت با بسیج کلیه امکانات و ادوات خود بر پیکره اسلام به هر گونه که می خواهد می تازد ما باید با حفظ کامل هوشیاری و بیداری اسلامی و با بینش و بصیرت دینی و سیاسی خود تحت لوای ولایت امر تمامی نقشه های شوم و امپریالیستی و توسعه طلبانه جهان اسکتبار را با حضور به موقع و آگاهانه و آگاهی بخشی خود در تمامی صحنه ها به خصوص در صحنه های نبرد نرم و جنگ روانی و رسانه ای و تبلیغات مسموم نقش بر آب کرده و با تبدیل تهدیدهای پیش رو به فرصت های آتی با بهره گیری از وحدت و خرد جمعی این نهضت اسلامی و انقلابی را هر چه بیشتر به پیش ببریم. در پایان این بیانیه آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد مرکزی روز جهانی قدس از امت خداجو و حق طلب ایران اسلامی خواست که تا با دعا و راز و نیاز و تضرع به آستان اقدس احدیت در این ایام و لیالی مبارک و پرفیض و خیر قدر و در احیاء شب های 21 و 23 ماه مبارک رمضان از خداوند متعال پیروزی و نصرت مردم مظلوم و بی گناه فلسطین و سایر ملل مظلوم مسلمان و نابودی هر چه سریعتر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای ام الفساد قرن و ولیده فاسدش اسرائیل جنایتکار را بخواهند و در جمعه 13 مهر مطابق با بیست و سوم ماه مبارک رمضان از مسیرهای هفت گانه اعلام شده از ساعت 10 با حضور گسترده خویش در صفوفی متحد و به هم پیوسته و خروشان در اقیانوس بیکران میلیاردها مسلمان روزه دار حضوری معنادار داشته و در سیل خروشان و جوشان ملت مسلمان و آزاده ایران فریاد بلند حق طلبی و موج رسای آزادیخواهی را درگوش جهان فریاد زده و بار دیگر با عزمی راسختر از گذشته جواب ددمنشی های جهان ظلم و کفر را با حضور میلیونی خود سردهند.