تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۵:۵۹  ، 
شناسه خبر : ۲۰۴۱۶
بر اساس قرارداد 5/4 میلیارد دلاری:
خبرگزاری فارس: شرکت بریتیش گاز قصد دارد بر اساس قرارداد 5/4 میلیارد دلاری ، گاز فلسطین را به رژیم صهیونیستی صادر کند.

به گزارش خبرگزاری فارس ، بریتیش گاز با احداث خط لوله از طریق دریا، گاز نوار غزه را به شهرهای رژیم صهیونیستی منتقل خواهد کرد. میدان گازی واقع در نوار غزه بیش از 33 میلیارد متر مکعب ذخایر گاز طبیعی در اختیار دارد که بیش از 90 درصد آن متعلق به شرکت بریتیش گاز است .

بریتیش گاز همچنین قصد دارد در آینده‌ای نزدیک بخش عمده‌ای از ال ان جی مورد نیاز اسراییل را نیز تامین کند.