تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۲  ، 
شناسه خبر : ۲۲۶۹۲۹
بمناسبت حلول عید سعید قربان مخابره شد

به مناسبت حلول عید سعید قربان آقای میرحسین موسوی نخست‌وزیر تلگرام تبریکی به محضر امام خمینی رهبر انقلاب و بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران مخابره کرد.
متن تلگرام بدین شرح است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم ـ محضر مقدس رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی امام خمینی مدظله‌العالی.
حلول عید سعید قربان را که روز تسلیم کامل انسان در برابر خداوند قادر و روز استقبال از شهادت در قربانگاه و در راه عشق به معبود می‌باشد، از طرف خود و اعضای هیات دولت به جنابعالی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
ملت مسلمان و آزاده ایران که تحت تعالیم عالیه اسلام و با اطاعت از فرامین امام بزرگوار خود در طول تاریخ استقلال را برای اولین بار تجربه کرده است، در راه حفظ این دستاورد عظیم اسلامی و سیاسی ـ اجتماعی، عزیزان و فرزندان بیشماری را تقدیم پیشگاه الهی نموده و می‌نماید. عید قربان امسال مع‌الاسف با قربانی شدن جمع کثیری از مسلمانان مظلوم و بی‌پناه لبنانی و فلسطینی بدست صهیونیسم غاصب و ادامه تجاوز صدام به ایران اسلامی و کشتار غیر نظامیان بی‌گناه متقارن گشته است.
امیدوارم آمال و خواست‌های دیرینه آن رهبر بزرگ، مبنی بر دستیابی مسلمانان جهان به وحدت کلمه تحت پرچم لااله‌الا‌الله بمنظور درهم کوبیدن ظلم و تجاوز قدرتهای شیطانی و نابودی صهیونیسم جنایتکار مورد اجابت درگاه احدیت قرار گیرد.
از خداوند متعال برای جنابعالی سلامت و طول عمر و برای مسلمین مجد و عظمت مسئلت می‌نمایم.
ملتمس دعای خیر ـ میرحسین موسوی، نخست‌وزیر جمهوری اسلامی ایران.