تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۲  ، 
شناسه خبر : ۲۳۵۷۱۷

 «باربارا تیم» مادر یکی از گروگانهای آمریکائی دیروز در جریان مصاحبه ابوالحسن بنی‌صدر رئیس‌جمهوری طی سخنان کوتاهی از حمله نظامی آمریکا به ایران عذرخواهی کرد.
وی گفت: من از جانب خود و اقوام سایر گروگانها به شما می‌گویم که از عمل دیروز رئیس‌جمهور آمریکا متأسفیم و از شما عذرخواهی میکنیم.
وی افزود: با ما در ایران بسیار خوشرفتاری شده و همه جا ما با گرمی زیاد مردم روبرو شدیم. من از اینکه اجازه دادند با فرزندم ملاقات کنم تشکر میکنم.
خانم «تیم» در پایان سخنانش گفت: حتی پس از اقدامی که از سوی آمریکا انجام شده در ایران با ما بخوبی رفتار میشود.