در پایان مقاله آمده است: دستیاران هر سه مقام اسرائیلی پافشاری می‌کنند که اختلاف نظری در مورد ایران وجود ندارد. یکی از دستیاران دفتر ژنرال گانتز گفت: اظهارات وی خارج از فضای مفهومی آن تفسیرشده است. دفتر نخست‌وزیری اسرائیل و نیز دفتر وزارت دفاع ظاهراً از شفاف‌سازی ژنرال گانتز در این مورد رضایت دارند. آموس یادلین، رئیس سابق اطلاعات نظامی اسرائیل به نیویورک‌تایمز گفت که اختلاف نظری میان ژنرال گانتز و دولت اسرائیل وجود ندارد. ژنرال گانتز به هاآرتص گفته بود «مادامی که تأسیسات هسته‌ای ایران ایمن نباشند، برنامه هسته‌ای این کشور بسیار آسیب‌پذیر خواهد بود... تصور می‌کنم رهبران ایران را افرادی بسیاری خردگرا و منطقی تشکیل می‌دهند. اما موافقم که چنین توانایی در دست بنیادگرایان ایران که در لحظات خاص می‌توانند محاسبات متفاوتی انجام دهند، خطرناک است.»