تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸  ، 
شناسه خبر : ۳۰۵۹۲۱

(روزنامه بهار – 1396/06/06 – شماره 265 – صفحه 3)

دبير كل جامعه اسلامي مهندسين درباره عاقبت اصولگرايي گفت: اصولگرايي در حال دگرديسي و شقه شقه شدن است اما جمنا كمك خوبي براي اتحاد اصولگرايان انجام داد با اين حال در راهكار آخر نيز بايد مواضع به هم نزديك‌تر شود و شايد نيازمند تغيير اسم‌ها هم باشيم.

محمدرضا باهنر ادامه داد: تعابير و واژ‌ه‌هايي مبني بر انقلابي و ضد انقلاب به كار برده مي‌شود كه درست نيست؛ لذا25 درصد افراد جامعه انقلابي هستند. و ضد انقلاب‌هايي كه سرسختانه مقابل نظام ايستاده‌اند ده درصد بيشتر نيستند. و 70 درصد جامعه مي‌خواهند زندگي كنند و وقتي كنسرت نظاري و شجريان راه افتاد از آن استقبال مي‌كنند و نبايد جلوي آنها را بگيريم. وي در رابطه با تحريم‌ها گفت: تحريم‌ها اذيت‌كننده است و مشكلات اقتصادي 40 درصد به تحريم‌ها مربوط مي‌‌شود و معتقدم 60درصد آن به خود ما بستگي دارد و البته نمي‌خواهم بگوييم كه بايد بدون دنيا زندگي كرد و دور كشور را سيم خاردار بشكيم.

باهنر با اشاره به رفتارهايي برخي از نمايندگان گفت: برخي از دوستان ما نذر مي‌كند كه به مجلس بروند حال فرقي نمي‌كند كه از نردبان اميد يا اصولگرايان بالا بروند و جالب است كه در مجلس كنوني برخي از نردبان اميد بالا رفتند اما موقع راي دادن به عارف 10نفر بيشتر نماندند. وي درباره شعارهاي روحاني گفت: اين كه ما بتوانيم تا آخر دولت 1400 همه مردم را قانع كنيم مهم است. مردم تا زمان ظهور امام زمان هم قانع نمي‌شود و نبايد هم شوند و اين شدني نيست اما اگر دولت درطول برنامه‌هاي خود به رفع يكي از علت‌هاي مشكلات همت كند بسياري از مسائل برطرف خواهد شد.

ش.د9602915