تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹  ، 
شناسه خبر : ۳۰۵۹۵۱

(روزنامه آفتاب يزد – 1396/06/07 – شماره 4979– صفحه 2)

موسوی لاری عضو ارشد مجمع روحانیون در گفتگو با عصر ایران از حوادث کوی دانشگاه و مطالبات مردم از حسن روحانی می‌گوید که درادامه بخش‌ها‌یی از‌آن را می‌خوانید:

اینکه عده‌ای گفتند قرار بوده دانشجویان (در حادثه کوی دانشگاه) به سمت پاستور حرکت کنند را من تایید نمی‌کنم. عده‌ای که این مسئله را مطرح کردند شاید به شیوه‌ای دیگر قصد بهره برداری از این جریان را داشتند. این حرف‌ها‌یی است که بعد از حادثه عده‌ای آن را سناریو نویسی کرده اند.

(در رابطه با حضور لباس شخصی‌ها‌ در حادثه کوی دانشگاه) اصل جریان همان‌ها‌ بودند، یعنی دامن زدن به مسئله باعث عصبانیت و خشم دانشجویان شد.

درست است که خواستگاه روحانی جامعه روحانیت و اصولگرا بود اما مدت‌ها‌ست که با آن جریان به یک نقطه تعارض رسیده بودند و چیزهایی که آنها دنبال می‌کردند مطلوب روحانی نبود.

روحانی تا همین امروز از نظر پیگیری مطالبات مردم به گفتمان اصلاحات نزدیک‌تر است تا جریان اصولگرا، به همین دلیل هم اصلاح طلبان روحانی را در کسوت جدید بعنوان کسی که مطالبات مردم را از دریچه اصلاح طلبانه دنبال می‌کند قبول دارند و الان هم همینگونه است.

در این انتخابات اخیر رئیس جمهوری انتخاب شد که جریان اصولگرا صد در صد با او مخالف بودند. رئیس جمهوری که شعارها و برنامه‌ها‌یش اصلاح طلبانه بوده انتظار آن 24میلیون نفر این است که آقای روحانی در قالب همان شعارها و برنامه‌ها‌ کارهایش را پیش ببرد.

مردم بی حساب کتاب که نیامدند رای بدهند 4 ساعت در صف‌ها‌ ایستادند تا به آقای رئیس جمهور و شورا رای دادند آنوقت اگر آنها بعد از اتمام انتخابات بگویند من کاری به مردم ندارم این مشخص است که امر نامیمون و نامبارکی اتفاق خواهد افتاد و در صورت عدم توجه به چنین موضوعاتی ریزشی صورت می‌گیرد.

http://aftabeyazd.ir/?newsid=82758

ش.د9602942