سیاسی >>  دولت >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹  ، 
شناسه خبر : ۳۶۱۹۷۲
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه جلسه چهارشنبه دولت گفت: تاکید رئیس جمهور شهید بر نقش پررنگ زنان در تصمیم‌گیری دستگاه‌ها بود.

انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیأت دولت با حضور خبرنگاران در گزارشی از عملکرد این معاونت، ضمن تشکر از خبرنگاران و روایتگران رسانه‌ها از خدمات دولت سیزدهم گفت: دو سال و ۱۰ ماه پیش توفیق این را داشتم که مسئولیت معاونت زنان و امور خانواده رئیس جمهور را بر عهده بگیرم و در آسیب‌شناسی این معاونت موضوع تشریفاتی و سیاسی بودن این معاونت مطرح بود که به بسیار به چشم می‌خورد و تلاش کردیم در این مدت این موضوع را کاهش دهیم.

وی افزود: با همه گروه‌های سیاسی مرتبط بوده و همکاری داشتیم و موضوع تشریفاتی بودن این معاونت را به حداقل رساندیم به گونه‌ای که خانم‌ها شاهد ارتقا پست‌های خود در دستگاه‌های اجرایی بودند و بر اساس تاکید رئیس جمهور شهید زنان باید در تصمیمگیری‌های دستگاه‌ها نقش و مداخله داشته باشند.

خزعلی تاکید کرد: خود رئیس جمهور در شوراهای عالی تصمیم‌گیری تعدادی از خانم‌های متخصص را منصوب کردند و همینطور با ارتقای پست مشاوران که هم‌تراز معاونت وزیر و مدیر کل است، در جهت الزام برای مشارکت زنان در تصمیم سازی‌ها، اقدام شد.