سیاسی >>  سیاسی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰  ، 
شناسه خبر : ۳۶۱۹۹۶
کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: به عنوان فرزند آذربایجان هیچ‌وقت به شما دروغ نخواهم گفت و همیشه با شما مردم صادق خواهم بود.

مسعود پزشکیان در جمع ‌‌مردم‌ آذربایجان غربی ‌با بیان اینکه شهیدان متعلق به همه مردم ایران هستند، مردم ایران انقلابی‌اند، من از این همه شور و شوق‌ و استقبال و اظهار و محبت مردم سپاسگزارم، اظهار داشت: من فرزند این آب و خاکم و از محله عرب‌باغی و محلات قدیمی این شهرک هستم، این شهر و کوچه‌ها و محلاتش برای من سرشار از خاطره است؛ مطمین باشید به عنوان فرزند آذربایجان هیچ‌وقت به شما دروغ نخواهم گفت و همیشه با شما مردم صادق خواهم بود.

وی با بیان اینکه برخی در این کشور یک جور حرف می‌زنند، اما جور دیگر عمل می‌کنند، ولی ما ثابت خواهیم کرد که صاف و ساده و صادق هستیم؛ ما صدای محرومان و بیصدایان خواهیم بود؛ نوکر مردم خودمان خواهیم بود، افزود:‌ تلاش خواهیم کرد گردشگری و تجارت ایران رونق بیگرد، با بستن مرزها کار به جایی نخواهد رسید؛ افرادی که یک اداره را مدیریت نکردند حالا می‌خواهند بیایند مملکت اداره کنند، آنها مدعی‌اند ما با مردم نیستیم در حالی که ما نوکر مردمیم و در کنار آنان هستیم و همیشه با مردم بودیم.

کاندیدای چهادهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: رسول خدا (ص) وقتی مکه را فتح کرد سخنرانی کرد و پیام‌های بسیاری داشتند و یکی از پیامها این بود «همه انسانها باهم مثل برادرند...»، عرب و عجم هیچ‌برتری به جز تقوا بر هم‌ ندارند، از ترک‌ و کرد و عرب و ... در ایران همه باهم برادریم، بیان کرد: مسائل و مشکلات شغلی، صنفی و بیمه کارگران، بازنشستگان و معلمان را پیگیری می کنیم.