سیاسی >>  دولت >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۳  ، 
شناسه خبر : ۳۶۲۰۲۸
در حاشیه جلسه هیات دولت؛
وزیر کشور گفت: یکی از کاندیداها اظهاراتی داشت که کار خوبی نبود و حرف‌های خلاف واقعی بود که اشاره کرد استانداران و فرمانداران و بخشداران به دنبال رای آوردن کاندید خاصی هستند. در اینجا از همه استانداران، بخشداران و فرمانداران به واسطه این اتهام ناروا عذرخواهی می‌کنم.

 «احمد وحیدی» وزیر کشور در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز همه چیز برای یک انتخاب بزرگ آماده است که مردم عزیز پای صندوق رای بیایند و انتخاب خود را روز جمعه انجام دهند، گفت: به لحاظ امنیتی همه پیش‌بینی‌ها انجام شده است. به یک حساب در طول چند ماه گذشته ۵ انتخاب و به یک حساب ۴ انتخابات داشتیم. در فاصله چند ماه فشار بسیاری بر دستگاه‌های اجرایی و امنیتی کشور داشتیم که به حمدالله براساس قضاوت ارزشمند مردم ایران، در هر مرحله به خوبی انجام شد.

وی ادامه داد: یکی از کاندیداها اظهاراتی داشت که کار خوبی نبود و حرف‌های خلاف واقعی بود که اشاره کرد استانداران و فرمانداران و بخشداران به دنبال رای آوردن کاندید خاصی هستند. در اینجا از همه استانداران بخشداران و فرمانداران به واسطه این اتهام ناروا عذرخواهی می‌کنم. مسئولان ما به دنبال این هستند که براساس فرمایشات رهبر انقلاب اخلالی در کار نباشد و همه پروژه‌های عمرانی توسط مسئولان پیگیری شود.

وحیدی خاطر نشان کرد: انتظار داشتیم که اظهارات خلاف واقع و بداخلاقی انتخاباتی نداشته باشیم. اطلاع داشتیم که در برخی از ستادها به یک کاندیدا فشار آورده می‌شود که حرف‌هایی را بزند و متاسفانه در بخشی موفق شدند و فشار جواب داد. قبلا اعلام کردیم که هر رای مردم حق الناس است همانطور که رهبر عزیز اعلام کردند و ما به شدت از آرا صیانت به عمل می‌آوریم.

منبع: ایرنا