سیاسی >>  سیاسی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷  ، 
شناسه خبر : ۳۶۲۱۰۴
مصطفی پورمحمدی در پیامی به مسعود پزشکیان انتخاب وی را به عنوان رئیس جمهور تبریک گفت.

مصطفی پورمحمدی نامزد حاضر در رقابت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در پیامی به مسعود پزشکیان انتخاب وی را به عنوان رئیس جمهور تبریک گفت.

در پیام پورمحمدی آمده است: به برادر عزیز، مومن و صادقم جناب دکتر پزشکیان، صمیمانه تبریک می‌گویم، جناب دکتر پزشکیان! اینک باری سنگین بر دوش شما و چشمانی امیدوار به راه شما دوخته شده است. امروز شما رئیس‌جمهور همه رفیقان و رقیبان و همه همراهان و مقابلان و همه غایبان ناخرسند هستید.

وی افزود: صادقانه امید دارم که فراتر از هرنگاهی، چنان که از شما سراغ داریم، با ایمان به اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی و پیشرفت میهن عزیز، رضایت حق تعالی وسعادت ملت شریف ایران را اصل بی‌بدیل تمامی انتخاب ها، برنامه‌ها و تصمیم‌هایتان قرار دهید تا به لطف الهی، سختی ها را گره از گره بگشایید و برای مشکلات در هم‌ تنیده کشور، راه نجاتی شایسته بیابید که ان الله یدافع عن الذین آمنوا ... و ان الله مع المتقین.

 مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری روز جمعه ۱۵ تیر در سراسر کشور برگزار شد و حدود ۵۰ درصد از واجدین شرایط در انتخابات شرکت کردند. بر اساس نتایج نهایی اعلام شده از سوی وزارت کشور مسعود پزشکیان با کسب ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رأی از مجموع ۳۰ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۵۷ رأی به عنوان نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران انتخاب شد. در دور نخست انتخابات نیز مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت کردند.

منبع: ایرنا