تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱  ، 
شناسه خبر : ۳۶۳۷۱۵
سخنگوی جنبش انصارالله یمن امروز شنبه، جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در مدرسه تابعین غزه را محکوم کرد و وظیفه بزرگ کشورهای عربی و اسلامی در قبال غزه را گوشزد کرد.
مذاکره‌کننده ارشد یمن و سخنگوی جنبش انصارالله در واکنش به جنایت هولناک امروز رژیم صهیونیستی در مدرسه التابعین واقع در مرکز نوار غزه، بیانیه صادر کرد. وی تصریح کرد که رژیم جنایتکار اسرائیل با حمایت کامل آمریکا، مرتکب جنایت وحشیانه‌ای در حق آوارگان فلسطینی، هنگام اقامه نماز صبح در مدرسه‌ای در مرکز شهر غزه شد. عبدالسلام افزود: «ما این فاشیسم صهیونیستی را به شدت محکوم می‌کنیم، همان‌طور که تداوم حمایت کامل ایالات متحده از اسرائیل برای ادامه نسل کشی علیه مردم غزه را محکوم می‌کنیم».سخنگوی انصارالله یمن در ادامه تاکید کرد که مسلمانان و عرب‌ها در قبال غزه مسؤولیت بزرگی دارند و شرم و آتش نصیب همه کسانی خواهد شد که در وظیفه دینی و انسانی خود اهمال کنند. زیرا این کوتاهی دشمن صهیونیستی را به ادامه جنایات بی‌سابقه نسل‌کشی تشویق می‌کند.
رژیم صهیونیستی در هنگام نماز صبح امروز با بمباران مدرسه التابعین در مرکز غزه، موجب شهادت بیش از 100 آواره فلسطینی و مجروحیت ده‌ها نفر دیگر شد و در توجیه ان مدعی شد که این مدرسه مرکز فعالیت جنبش حماس بود. بهانه‌ای که پیشتر بارها در بمباران بیمارستانهای غزه آن را طرح کرد و دروغین بودن آن برای همه اثبات شد.