صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۶  ، 
شناسه خبر : ۳۶۴۵۹۴
رئیس قوه قضائیه از تفویض برخی از اختیارات خود به روسای‌کل دادگستری برای حل مشکلات مردم خبر داد و گفت: برقراری عدالت یک اولویت و ضرورت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای صبح یکشنبه در آئین واگذاری اسناد مالکیت مردم در شهر آب‌پخش اظهار کرد: برقراری عدالت مهمترین راهکار برای حرکت در مسیر شهدا است.

وی اضافه کرد: امروز وظیفه بزرگ الهی است که عدالت را محقق سازیم و کاری که همه پیامبران و ائمه دنبال می‌کردند را ادامه دهیم و حامی و یاور مظلومان باشیم.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: مردم مظلوم فلسطین زیر چکمه‌های رژیم صهیونیستی با سخت‌ترین شرایط روبرو هستند و مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان در این زمینه وظیفه مهمی بر عهده دارند.

وی تاکید کرد: مردم این خطه سال‌های دراز در مقابل اجانب ایستادند و شهدای زیادی تقدیم شده است که اینها یک قلم از فداکاری‌ها است که امروز مسؤولیت سنگینی بر عهده ما گذاشته است.

اژه‌ای تصریح کرد: استان بوشهر پایتخت اقتصادی و انرژی کشور است و در مقابل این سابقه تاریخی و مواهب الهی وظیفه داریم حق این مردم را برقرار کنیم.

وی تاکید کرد: همه باید در کنار هم بنشینیم و مسائل و مشکلات را حل کنیم تا شاهد رضایت‌مندی مردم باشیم.

رئیس قوه قضائیه افزود: باید تلاش کنیم مشکل صدور اسناد اراضی مردم در دیگر نقاط استان بوشهر نیز حل شود.

وی گفت: هر اختیاری که دارم و از لحاظ قانون امکان دارد تفویض شود را به رؤسای کل دادگستری استان‌ها واگذار می‌کنم تا مشکلات مردم را حل کنند.