سیاسی >>  دولت >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰  ، 
شناسه خبر : ۳۶۴۷۳۰
رئیس جمهور از موکب حضرت نجمه خاتون مشهدالرضا که در محل مجتمع دانشجویی امام رضا (ع) پذیرای زنان و دختران بود، بازدید کرد.

دکتر مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور امروز چهارشنبه - ۱۴ شهریورماه - در ادامه برنامه‌های سفر به مشهدالرضا، در محل موکب حضرت نجمه خاتون که به همت جمعی از دختران دهه هشتادی اداره می‌شود، حضور یافت.

وی ضمن آشنایی با فعالیت‌های این دختران با زنان و دختران زائری که به منظور شرکت در مراسم عزاداری سالروز شهادت امام رضا (ع) به این شهر سفر کرده و در این محل اقامت داشتند، دیدار و گفت وگو کرد.

رئیس جمهور در نخستین سفر خود به عنوان رئیس‌جمهور ایران صبح روز سه شنبه - ۱۳ شهریورماه - به مشهدالرضا (ع) رفت.

دکتر پزشکیان در نخستین برنامه سفر خود در مسیر نیشابور به مشهد و در میان زائرانی که برای حضور در مراسم شهادت امام هشتم شیعیان عازم حرم مطهر ایشان بودند، حضور یافت.

وی سپس در جمع فعالان اقتصادی استان خراسان رضوی حاضر شد و پای دردِ دل تولیدکنندگان، صنعتگران و فعالان اقتصادی نشست.

دکتر مسعود پزشکیان صبح امروز چهارشنبه - ۱۴ شهریورماه - با استقبال محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در محل جامعه‌الحسین رزمندگان اسلام مشهدالرضا حضور یافت و همراه با عزاداران هیات آل‌یاسین در مراسم سوگواری و عزاداری حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) شرکت کرد.

مشهدالرضا امروز و همزمان با سالروز شهادت امام هشتم حضرت رضا (ع) پذیرای بیش از ۵ میلیون زائر و عاشقان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت است.

منبع: ایرنا