صبح صادق >>  جبهه >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱  ، 
شناسه خبر : ۳۶۵۳۹۱
روی خط

۰۹۳۳۰۰۰۱۸۵/ سلام علیکم؛ امیدوارم دولت محترم در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، فکری اساسی برای دانش‌‎آموزان بی‎بضاعت کند.

۰۹۹۳۰۰۰۷۸۰/ باسلام خدمت کارکنان نشریه صبح صادق، از سازمان نیرو‌های مسلح (سپاه) خواهشمندیم نسبت به پرداخت وام مسکن نیرو‌های مسلح استان کردستان بسیجی ۸۹ مخصوصاً شهرستان سقز توجه و اقدام کنند. خواهشاً پیگیر باشید، با تشکر و آرزوی طول عمر زیاد برای رهبر معظم انقلاب.

۰۹۳۶۰۰۰۲۲۵۴/ ولادت با سعادت پیامبر رحمت و مهربانی را تبریک می‌گویم و از شیعه و سنی می‌خواهم که در ایام هفته وحدت به صورت جدی در خصوص وحدت اسلامی صحبت کنند و به مردم بازگو کنند که دشمنان وحدت‌شکن با ایجاد تفرقه دنبال چه چیزی هستند. «جدایی» تمام هدفی است که آمریکا و کشور‌های غربی می‌خواهند.

۰۹۱۲۰۰۰۲۱۴۹/ برخی از رسانه‌ها می‌خواهند از کُردی صحبت کردن رئیس جمهور پزشکیان خرده بگیرند. به آنها بگویید که پزشکیان در جایی به زبان کردی صحبت کرد که رسانه‌های غربی تلاش دارند کرد‌های ایران را جدای از ایران بدانند. فکر می‌کنم پزشکیان بهترین عمل را از خود نشان داد.

۰۹۳۷۰۰۰۵۰۰۱/ حیف است مطالب با ارزش هفته‎نامه صبح صادق با کیفیت چاپ پایین به دست ما برسد، فکری به حال وضعیت چاپ نشریه کنید!

۰۹۲۱۰۰۰۱۵۴۳/ جام جهانی فوتسال شروع می‌شود و ما خیلی به سرمربی انقلابی فوتسال «وحید شمسایی» افتخار می‌کنیم و دعا می‌کنیم به حق آقا رسول‌الله (ص) در این روز‌های مبارک شاهد پیروزی و بالا رفتن پرچم کشورمان باشیم.

۰۹۱۳۰۰۰۱۵۳۷/ با توجه به نزدیکی هفته دفاع مقدس جا دارد که صفحه‌ای ویژه را برای این هفته اختصاص بدهید و با مردان جبهه حق مصاحبه داشته باشید. خواندن حال و هوای جبهه و جنگ، حال و هوای امروز ما را خوش می‌کند. ممنون از زحماتی که در هفته‌نامه صبح صادق می‌کشید. / رسولی از کرمان.

۰۹۱۵۰۰۰۳۳۵۸/ لطفاً از مسئولان محترم سپاه در خواست کنید که در خصوص واریزی حقوق نیرو‌های خرید خدمت تجدید نظر کنند و حقوق کارکنان خرید خدمت را همزمان با دیگر نیرو‌ها واریز کنند. ممنون از زحمات شما.

۰۹۳۶۰۰۰۵۵۳۷/ جا دارد در این ایام نزدیک به شروع مدارس، سپاه برای خانواده‌های مناطق کم برخوردار یک نمایشگاه نوشت‌افزار برپا کند. قیمت دفاتر و وسایل مدرسه بالاتر از قیمت بازار است. در شهر‌های بزرگ نمایشگاه بر پا شده است؛ اما مناطق کم برخوردار بیشتر نیازمند هستند.

۰۹۱۷۰۰۰۲۵۳۱/ خدا کند در روز ولادت پیامبر اسلام (ص) همانطور که ایوان کسری در مداین لرزید و کنگره‌های آن فرو ریخت، پایه‌های قدرت کشور‌های استکباری مانند آمریکا و انگلیس و صهیونیست‌ها با خاک یکسان شود. الهی آمین.

 ۰۹۱۴۰۰۰۲۵۱۸/ ماه فروماند از جمال محمد (ص) / سرو نروید به اعتدال محمد (ص) / قدر فلک را کمال و منزلتی نیست/ در نظر قدر با کمال محمد (ص)؛ ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) بر همه مسلمانان و آزادگان جهان مبارک باد. / بوحمدان از اهواز