صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳  ، 
شناسه خبر : ۳۶۵۳۹۴
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تشکیل یک تیم ویژه در بحث آسیب شناسی چالش‌های شبکه و کیفیت ارتباطات در این وزارتخانه خبر داد.

ستار هاشمی در پاسخ به سوالی درباره کیفیت اینترنت و ارتقا آن و همچنین فیلترینگ توضیح داد و اظهار کرد: بحث شبکه به طور کلی دو بعد متفاوت داد؛ یک بعد بحث کیفیت خدمات و ارتباطات است که مشخصاً در حوزه مأموریت وزارت ارتباطات قرار می‌گیرد و ما حتماً با جدیت را دنبال می‌کنیم و امیدواریم در بحث ارتقا کیفیت ارتباطات و دسترسی‌ها، خبرهای خوبی را به مردم بدهیم، یعنی تغییراتی که به معنای واقعی، مردم آن را در زندگی خود حس کنند.

وزیر ارتباطات افزود: یکی از مطالبه گران جدی در بحث اینترنت در خانه، پسرم است که پای کار شبکه است و مرتب مطالعه می‌کند و ما خودمان را مکلف می‌دانیم که این موضوع را با جدیت دنبال کنیم.

هاشمی در ادامه اعلام کرد که در حال حاضر یک تیم ویژه ای در بحث آسیب شناسی چالش‌های شبکه و کیفیت ارتباطات در وزارت ارتباطات مشغول به کار است.

وی خاطرنشان کرد: در بحث سیاستگذاری، همانطوری که همه می‌دانیم این مقوله در وزارت ارتباطات انجام نمی‌شود اما ما ساز و کارهایی را در آنجا در نظر گرفته ایم که کنشگری فعال داشته باشیم و انشاالله در قالب سیاستگذاری‌های کلی، مدل‌ها و شیوه‌های جدیدی را به لایه سیاستگذاری ارائه دهیم و امیدوارم در این لایه اتفاقات خوبی بیفتد.