سیاسی >>  مجلس >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۱  ، 
شناسه خبر : ۳۶۶۸۹۷
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سفر اخیر مقامات ایران به لبنان نمود عینی دیپلماسی در میدان و نشان‌دهنده حمایت قاطع ایران از حوزه مقاومت است.

ابوالفضل ظهره‌وند درباره سفرهای اخیر برخی از مقامات کشورمان به بیروت، اظهار کرد: سفر اخیر محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی و سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان به بیروت، نمود عینی دیپلماسی در میدان است.

وی ادامه داد: این سفرها در کنار نماز جمعه نصر به امامت مقام معظم رهبری، پالس‌های بسیار قوی و نشان‌دهنده اتحاد و وحدت در جمهوری اسلامی ایران است و از سوی دیگر حمایت قاطع ایران از حوزه مقاومت و در رأس آن حزب الله و مردم لبنان را نشان می‌دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با سفر قالیباف به لبنان، رژیم صهیونیستی پیام اصلی ایران را دریافت کرد که آن هم آمادگی کامل و قاطع ایران برای مواجهه با رژیم صهیونیستی است. این گزاره نشان داد که وعده صادق ۳ کار رژیم صهیونیستی را تمام می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قالیباف در مصاحبه بعد از دیدار با مقام‌های لبنان هم صریحاً اعلام کرد که ما و مردم لبنان تصمیم گرفته‌ایم که یک بار برای همیشه مسئله تروریسم و اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را پایان دهیم و این خود نشان دهنده این مسئله است که رژیم صهیونیستی جایی برای مانور ندارد.

ظهره‌وند بیان کرد: محیط داخلی رژیم نیز به شدت بهم ریخته است. نتانیاهو در کنست مورد سوال جدی است و توسط اپوزیسیون به فضاحت کشیده شده است، لذا نتیجه می‌گیریم که شکست نتانیاهو قطعی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ۳۷ عملیاتی که حزب الله علیه اسرائیل داشته بی سابقه بوده و نظامیان آنها ضربات مهلک خورده‌اند و امروز رژیم صهیونیستی در باتلاق در حال جنگیدن است و کسی که در باتلاق بجنگد، فرجامش مشخص است.