سیاسی >>  سیاسی >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۵ - ۲۰:۵۸  ، 
شناسه خبر : ۳۹۰۱۰۶
هایپرسونیک که همیشه موشک نیست؛ گاهی پیشرفت کشور در دل جنگ، خود تیری است به قلب دشمن
پایگاه بصیرت / محسن گودرزی
دفاع مقدس سوم ایران در میانه هفته ششم خود قرار دارد و تا این جای نبرد شاهد رشادت‌ها و مجاهدت‌های غیور مردان نیروهای مسلح کشورمان در مقاومت و مبارزه و ایستادگی با شرورترین و رذل‌ترین و پست‌ترین ارتش‌ها و آدم‌های روی زمین بودیم. الحق و الانصاف که سیلی‌ها و ضربات کوبنده و مشت‌های سنگینی که توسط موشک‌ها و پهپاد های ایرانی بر صورت و تن و بدن دشمن آمریکایی و صهیونی در این مدت زده شده است جزو الطاف الهی بوده و نیاز است تا همواره به داشتن چنین امکان و توانمندی هم به خود ببالیم و هم شاکر و سپاسگزار باشیم.
اما خارج از میدان نبرد و جنگ سخت، مأموریت‌ها، رسالت‌ها و وظایف دیگر دستگاه‌ها و ارگان‌ها نیز به خوبی در حال اجرا است و نیاز است تا ممنون و سپاسگزار ایشان نیز باشیم. در رأس همه این بخش‌ها خود نهاد دولت قرار دارد که توانسته است تا از روز آغازین جنگ تحمیلی سوم به خوبی شرایط را کنترل کند و به صورت شبانه روزی و به صورت مطلوبی خدمت گزار مردم شریف ایران باشد. بدون شک انجام وظایف و مأموریت‌های روزانه همه بخش‌های دولتی در این ایام همچنان یکی از ضرورت‌ها و نیازهای اساسی کشور می‌باشد که به بهترین حالت در حال انجام است.
دولت چهاردهم به خوبی نشان داده است که مرد روزهای سخت است. هم در تنظیم گری و اجرای مطالبات مردمی در خصوص ادامه مبارزه با دشمن آمریکایی صهیونی و هم در میدان خدمت گزاری و انجام وظایف روزانه؛ نا گفته پیداست که اصلی‌ترین هدف دشمن آمریکایی صهیونیستی در شروع جنگ و ادامه دادن آن کاهش تاب آوری ملی و نهایتاً افزایش اعتراضات و هرج و مرج و بی نظمی افسار گسیخته‌ای است که باعث شود تا داخل سرزمین ایران به دست خود ایرانیان معترض تبدیل به زمین سوخته شود حال آن که خدمت گزاری صادقانه دولت و پای میدان بودن و پا به رکاب بودن همه بخش‌ها و نهاد ها و کارگزاران دولتی در این برهه حساس باعث شده است که شاهد نوعی وحدت عمل و نوعی همراهی مردم با دولت برای اعتلای نظام و انقلاب باشیم.
تعیین تکلیف واحدها و منازل و بخش‌های آسیب دیده در کوتاه‌ترین زمان ممکن و همچنین حمایت از بازماندگان بمباران‌های ددمنشانه و ناقض کننده حقوق بشری توسط دولت جمهوری اسلامی ایران و همچنین فعالیت شبانه روزی تیم‌های امداد و نجات برای کاهش تلفات و آسیب‌های انسانی و مادی و معنوی به عنوان اصلی‌ترین مأموریت و رسالت دولت چهاردهم در حال انجام است و به همین جهت عرض خدا قوت ویژه و سپاسگزاری بی کران از ایشان وجود دارد. بهرحال صدور انواع جنایت‌ها از دشمن متجاوز آمریکایی و صهیونی اصلاً غیر منتظره نبوده و با توجه به سابقه تاریخی این دو دشمن خبیث رذل و همچنین بازخوانی جنایات آن‌ها در صحنه جنگ غزه باعث شده است که امروز ملت ایران نه تنها از آسیب و انهدام زیرساخت‌ها و امکانات غیر نظامی ایرانی سست و کسل نشوند بلکه عزمشان برای ادامه نبرد و مبارزه تا نابودی تهدیدات امنیتی بیش از پیش وجود داشته باشد و در این میان تلاش‌ها و همراهی دولت و نظام با این مطالبه بر حق و منطقی و مبتنی بر عقل سرد و قلب گرم ملت شریف ایران نیز همراه باشد.
در یک فقره گفتنی است که گزارش‌ها و شنیده‌ها حاکی از آن است که مهندسین سازنده پل بی 1 کرج پس از حملات از سر استیصال و بزدلانه آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها به آن گفته‌اند که این پل وصل کننده تهران به کرج که شاهکار مهندسی ایرانی بود و بزرگترین پل غرب آسیا بود را مجدداً باشکوه‌تر و محکم‌تر و با صلابت تر از قبل خواهند ساخت و این بار نام این پل را هم به صلابت و به افتخار عزتمندی و شکوهمندی سرزمین ایران، «ایران» نام گذاری کرده‌اند.
به راستی به قول آقا وحید شمسایی مربی و کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال هایپرسونیک که همیشه موشک نیست؛ گاهی پیشرفت کشور در دل جنگ، خود تیری است به قلب دشمن...