بین الملل >>  سیاست خارجی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۱۵:۰۶  ، 
شناسه خبر : ۳۹۱۲۷۶
سخنگوی وزارت امور خارجه، از حضور عباس عراقچی در نشست آتی وزرای خارجه بریکس خبر داد.

اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه در گفتگو با ایندیا تودی گلوبال گفت: «عباس عراقچی» برنامه دارد در نشست مهم وزرای خارجه بریکس شرکت کند. ایران و هند هر دو عضو بریکس و شانگهای هستند و ما سطح خوبی از همکاری و هماهنگی در هر دو سازمان داریم.

وی افزود: این نشست همزمان برای ما مهم است و ما مشتاقانه منتظر جلسات دوجانبه با سایر وزرایی هستیم که در این رویداد شرکت می کنند، از جمله وزیر امور خارجه هند به عنوان کشور دوست.