بین الملل >>  سیاست خارجی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۱۵:۰۶  ، 
کد خبر : ۳۹۱۲۷۶

بقائی: عراقچی برای نشست بریکس در هند شرکت می‌کند

سخنگوی وزارت امور خارجه، از حضور عباس عراقچی در نشست آتی وزرای خارجه بریکس خبر داد.

اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه در گفتگو با ایندیا تودی گلوبال گفت: «عباس عراقچی» برنامه دارد در نشست مهم وزرای خارجه بریکس شرکت کند. ایران و هند هر دو عضو بریکس و شانگهای هستند و ما سطح خوبی از همکاری و هماهنگی در هر دو سازمان داریم.

وی افزود: این نشست همزمان برای ما مهم است و ما مشتاقانه منتظر جلسات دوجانبه با سایر وزرایی هستیم که در این رویداد شرکت می کنند، از جمله وزیر امور خارجه هند به عنوان کشور دوست.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات