صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۸۶ - ۱۰:۵۰  ، 
کد خبر : ۱۰۱۰۱

رژیم صهیونیستی قبر خود را می کند


  نشریه  فرانسوی زبان  ژون  افریک  در مقاله ای  به  قلم  پاتریک  سیئال  نوشت  : رژیم  صهیونیستی  با خودداری  از پذیرش  پیشنهادهای  صلح  عربی  و روی  آوردن  به  زور، خود و منطقه  را محکوم  به  خشونتی  دیرینه  کرده  است.   

این نشریه افزوده است: همه  تلاشهای  اسرائیل  برای  درهم  شکستن  دولت  دمکراتیک  حماس  بیهوده  بوده  است. 

ناظران  مستقل  معتقدند: سیاستهای  بی رحمانه   تهاجمی  و توسعه  طلبانه  اسرائیل  فقط به  وخامت  روزافزون  جایگاهش  منجر شده  است  .حتی  اگر این  نشانه ها برای  هوشیاری  اسرائیل  و در پیش  گرفتن  خط مشی  درستی  کفایت  نکند،  تل آویو باید بداند آمریکا متحد اصلی  اش  درگیر جنگی  شده  به  عبارت  دیگر در باتلاقی  گرفتار شده  است  که  خروج  فاتحانه  از آن  ممکن  نیست  .نومحافظه  کاران  آمریکایی  تصور می کردند در هم  کوبیدن  عراق  موجب  خواهد شد تا اسرائیل  در شرق  خود دیگر احساس  نگرانی  نکند .

نومحافظه کاران  اکنون  وسوسه  جنگ  با ایران  را در سر می  پرورانند،  این  در حالی  است  که  افکار عمومی  آمریکا تحمل  جنگی  دیگر آن  هم  به  نفع اسرائیل  را ندارد.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات