صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۸۸ - ۰۸:۴۸  ، 
کد خبر : ۱۰۱۲۵۹

اخبار ویژه روزنامه ها 28تیرماه 88


اخبار ویژه روزنامه ها 28تیرماه 88
کیهان
ایران گلوبال: خاک عالم بر سر این اپوزیسیون بی عرضه (خبر ویژه)

برخی عناصر ضدانقلاب دل بستن اپوزیسیون به مدعیان اصلاح طلبی برای مقابله با جمهوری اسلامی را نشانه «بی عرضگی» و «بی شعوری» اپوزیسیون تلقی می کنند.
سایت ضدانقلابی ایران گلوبال دراین باره می نویسد: پس از 30 سال اختلاف و پراکندگی اپوزیسیون در برابر حکومت اسلامی به روزگاری رسیده ایم که عالیجناب سرخپوش ها به قهرمانان بخشی از نیروهای سیاسی سابق و کمونیست و سکولار و لائیک تبدیل شده است. روزهائی را بخاطر می آورم که چگونه روشنفکران کتاب عالیجناب سرخپوش را دست به دست می کردند تا از وقایع پشت پرده جنایات ]...[ آگاه شوند اما همان طرفداران فرمولهای غیرمنطبق با جامعه ایران اینک به انتظار می نشینند که رفسنجانی در نمازجمعه دست به کدام معجزه سیاسی می زند!
ایران گلوبال نوشت: اپوزیسیون پراکنده در 30 ساله گذشته آنقدر بی عرضگی و بی شعوری و بی عملی از خود نشان داد که عاقبت هاشمی رفسنجانی به قبله عالم مخالفان تبدیل شده است. اپوزیسیون باید بسیار شرمسار باشد که طی 30 سال بحث های سوسیالیستی، سکولار، لائیک جدا از توده باردیگر به دنباله روی دچار شده است.
این سایت ضدانقلابی افزود: آیا درست بود روشنفکرانی که روزگاری بعنوان شخصیت های شناخته شده کمونیست سابق و سکولار و لائیک امروز و دارنده جایگاه خاص سیاسی اینگونه منتظر نمازجمعه به امامت عالیجناب سرخپوش بمانند؟ نمازجمعه هم تمام شد و از سیل خروشانی که به قول شما روشنفکران قرار بود تا رژیم را جاروب کند خبری نشد. برای اپوزیسیونی که هیچگاه قدم جدی برای اتحاد برنداشته اند و برایش نسخه گوناگون می پیچیدند و امروز به نمازجمعه امامزاده رفسنجانی امید بسته اند، آیا باید اشک ریخت یا خندید؟ نیروهای سیاسی که در گذشته به برنامه حداقلی برای اتحاد و ائتلاف رضایت نمی دادند حالا به امامزادهائی همچون رفسنجانی دخیل بسته اند! خاک عالم بر سر اپوزیسیون اخته و بی شخصیتی که بدنبال نماز امامت جمعه رفسنجانی عرق می ریزد و همه آرمانهای سکولاریته و لائیسته خود را فراموش می نماید و بدنبال رهبری کروبی و موسوی می دود. اپوزیسیون ایرانی یعنی شکست پی در پی و عاقبت هیچ! نگاه کنید که اپوزیسیون سیاسی ایران برای برآورده ساختن جامعه مدنی به کدام نیروی سیاسی امید بسته است؟ برنامه مبارزاتی به سبک شاه سلطان حسین صفوی (حزب مشارکت)؟


 

 

رهنمود فرزند ناخلف به مراجع! (خبر ویژه)

دخترآیت الله طالقانی(ره) که با گروهک نهضت آزادی ارتباط و همکاری وسیع دارد، به مراجع رهنمود ارائه کرد! اعظم طالقانی در گفت وگو با خبرگزاری افراطی ایلنا گفت: وظیفه شرعی مراجع است که از سخنان هاشمی حمایت کنند.
وی اضافه کرد: سخنان آقای هاشمی بی شباهت به سخنان مرحوم طالقانی در اولین نمازجمعه نبود.
گفتنی است برخی فرزندان آیت الله طالقانی که با دو گروهک نهضت آزادی و منافقین پیوند خورده بودند به آلت دست این گروهک ها برای فاصله انداختن میان آیت الله طالقانی و نظام تبدیل شدند اما مرحوم طالقانی با وجود فاصله پیش آمده، آب پاکی را روی دست منافقینی که وی را پدر طالقانی خطاب می کردند و می گفتند «نیروی نظامی ما در خدمت شماست»!، ریخت. آیت الله طالقانی خطاب به حضرت امام گفته بود وقتی خسته و دلزده می شوم و به ملاقات شما می آیم، خستگی و ناامیدی از تن من بیرون می شود.


 

 

این خطبه به دل آمریکایی ها نشست (خبر ویژه)

دو تن از سخنگویان وزارت خارجه آمریکا نسبت به اظهارات آقای هاشمی رفسنجانی در نمازجمعه تهران واکنش نشان دادند.
رابرت وود یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره اهمیت سخنان هاشمی رفسنجانی گفت: این واقعیت که یک شخص مهم روحانی و رئیس جمهور سابق چنین اظهاراتی درباره بحران اعتماد می کند، مشخصاً باید مورد توجه قرار گیرد. ما نگران مشکلات آزادی بیان و آزادی تجمعات پس از انتخابات در ایران هستیم. با این حال تاکید می کنم این موضوعی است که دولت ایران باید خود با مردم حل کند. همان طور که گفتم یک بحران اعتماد وجود دارد(!؟)
این سخنگو در عین حال به علت علاقه دولت متبوع خود نسبت به حوادث ایران اشاره کرد و گفت: دولت ایران باید به این بحران بی اعتمادی که در داخل راه پیدا کرده رسیدگی کند. از این رو واقعاً بر عهده دولت ایران است که آیا می خواهد در مسیری که آمریکا و سایرین در جامعه بین المللی به این کشور پیشنهاد داده اند حرکت کند یا خیر. و بار دیگر می گویم منافع اصلی ما در این است که ایران سلاح هسته ای تولید نکند و بارها گفته ایم به نفع ماست که این نوع دیپلماسی مستقیم را با ایران داشته باشیم به نحوی که این کشور بتواند برخی نگرانی های ما و جامعه بین المللی را نه تنها درباره برنامه هسته ای خود بلکه سایر فعالیت هایش در منطقه مرتفع کند. ما خواهان مذاکره هستیم و می خواهیم این اتفاق بیفتد.
فیلیپ کراولی یک سخنگوی دیگر وزارت خارجه آمریکا نیز با اشاره به سخنان هاشمی رفسنجانی مبنی بر لغو محدودیت رسانه ها، از این سخنان استقبال کرد وگفت این به نظر ما اهمیت بسیاری دارد و رسانه ها باید بتوانند منصفانه از اتفاقات گزارش دهند.
رسانه های مورد نظر آمریکا، همان جریان رسانه ای هستند که نقش اصلی را در طراحی و پشتیبانی اغتشاش ایفا کردند.
در همین حال یک تحلیل گر ارشد آمریکایی اعلام کرد: باید به تلاش های خود برای ایجاد ناآرامی در ایران بیافزاییم.
به گزارش پایگاه خبری آتلانتیک رابرت دی کاپلان، مشاور ارشد مرکز مطالعات نیوآمریکن سکیوریتی، تاکید کرد: درسی که از وقایع اخیر ایران گرفتیم و البته بسیاری از سردمداران سیاست خارجی نیز بدان پیشتر پی برده بودند این است که ایران قدرتی غیرقابل شکست می باشد که در خاورمیانه جولان می دهد زیرا نظام آن به طور ریشه ای ثبات دارد.
وی افزود: «درس واقعی که باید از کشورهای همانند ایران گرفت این می باشد که بر تلاش های بی وقفه خود برای ایجاد بلوا در این کشورها بیافزاییم.»
گفتنی است آقای هاشمی در اظهارات مفصل خود هیچ اشاره ای به آشوبگری های یک هفته ای در تهران و نقش برخی عناصر دستگیر شده و رسانه های زنجیره ای خاص در تحریک و راه اندازی این آشوب ها نکرد.
در ایام اغتشاش، وزارت خارجه آمریکا در اقدامی آشکار از شبکه شایعه پراکنی «تویتر» خواسته بود برنامه تعمیرات خود را برای سرویس دهی به اغتشاشگران به تعویق بیندازد.


 

 

باید از خانواده هاشمی تشکر کرد (خبر ویژه)

ارگان رسمی سازمان سیا ضمن استقبال از سخنان آقای هاشمی رفسنجانی در نمازجمعه، به طور گسترده به شرح و تفسیر آن از طریق گفت وگو با عناصر مختلف در داخل و خارج پرداخت.
رادیو فردا از قول محسن مخملباف عضو و سخنگوی ستاد انتخاباتی موسوی در خارج از کشور (تبعه فرانسه)گفت: صحبت های آقای هاشمی خلاف انتظار من بود، هرچند که برای جنبش سبز حضور مردم مهم تر از صحبت های آقای هاشمی قلمداد می شد.
مخملباف با بیان اینکه « از دید کسانی که آقای هاشمی را جزو سیستم می دانند، مواضع او با این سخنان شفاف شد و این ریزش در سیستم است» به نقش خانواده هاشمی در این ریزش اشاره کرد و گفت: به خصوص نباید نقش خانواده هاشمی را در این میان نادیده گرفت. فائزه هاشمی طی دو دهه گذشته همیشه مواضع روشنی به نفع دموکراسی خواهی داشته است. من اطلاع دقیق دارم که خانواده آقای هاشمی در یک ماه اخیر بسیار موثر بوده و هر وقت آقای هاشمی خواسته کمی متمایل به راست شود با خشم فرزندان خود روبرو شده است و آنها توانسته اند مواضع متعادل تری را به او تحمیل کنند.
رادیو فردا همچنین از قول مرتضی الویری عضو ستاد کروبی گفت: نمازجمعه آقای هاشمی منحصر به فرد بود و مسائلی که ایشان مطرح کرد، فراتر از انتظار اصلاح طلبان از وی بود. خیلی از دوستان را دیدم که گفتند مطالب آقای هاشمی بیش از انتظارات ما بود.
رادیو فردا همچنین گفت وگوهایی را با رضوی فقیه و حسین باستانی (بولتن نویس نهاد ریاست جمهوری در زمان خاتمی و مقیم فرانسه) ترتیب داد و مقایسه جمهوری اسلامی با رژیم شاه از زبان هاشمی! را به طور برجسته مورد تفسیر و تحلیل قرار داد.
ارگان رسمی سازمان سیا همچنین از قول سراج الدین میردامادی عضو سابق دفتر تحکیم که اینک در فرانسه اقامت دارد، گفت: تحلیلگران بر این باور بودند که آقای هاشمی از خطوط تعریف شده توسط نظام فراتر نخواهد رفت اما او سخنانی را که انتظار نمی رفت و در چارچوب دیدگاه های نظام نبود گفت. پروژه نمازجمعه پروژه موفقی از آب درآمد(!) آقای هاشمی صریحا نسبت به نتایج انتخابات تردید و بر کلمه بحران تاکید کرد.


 

 

تحریف سخنان کوشنر توسط رسانه های سیا (خبر ویژه)

ارگان رسمی سازمان سیا، اظهارات وزیرخارجه فرانسه درباره پذیرش نتایج انتخابات ایران را تحریف کرد!
به گزارش خبرگزاری فرانسه برنارد کوشنر در جلسه سنا گفت، فرانسه چاره ای جز به رسمیت شناختن دولت احمدی نژاد ندارد.
وی اضافه کرد: اگر مقامات رسمی ایران می گویند فلان شخص رئیس جمهور شده واقعاً بیهوده و زیانبار است که بخواهیم به تنهایی در جهت مخالف حرکت کنیم. البته ما باید به حمایت از مخالفان دولت ادامه دهیم و رابطه خود با آنها را افزایش دهیم.
جالب اینجاست که به خلاف گزارش وب سایت رسمی مجلس سنای فرانسه از سخنان کوشنر، رادیو فرانسه و رادیو فردا به تحریف سخنان کوشنر با این مضمون پرداختند که ما حاضر نیستیم رئیس جمهور ایران را به رسمیت بشناسیم مگر اینکه دیگر نامزدها نیز او را به رسمیت بشناسند!

قدس

آتش پراکنی منافقین و طالبان به روی یکدیگر
جهان- چندی پیش تیمی شامل 60 نفر از اعضای گروهک تروریستی منافقین با هماهنگی و نیروهای اطلاعاتی امارات عربی وارد افغانستان می شوند تا به برخی اقدامات خرابکارانه در مرزهای شرقی ایران بپردازند. اما در رو در رویی غافلگیرانه با نیروهای طالبان و گشودن آتش میان دو طرف تلفات سنگین جانی و مهماتی را متحمل می شوند که نتیجه آن کشته شدن بیش از چهل نفر از اعضای منافقین از سوی طالبان بوده است.
بنا بر این گزارش، علت درگیری این بوده که پس از تلاش منافقین برای ورود به ایران، تروریستهای این گروهک وقتی با جلوگیری شدید نیروهای مرزی ایران روبرو می شوند با لباس مبدلی که پوشیده بودند قصد بازگشت به افغانستان و رفتن به سمت پاکستان را می کنند که با اطلاع طالبان در درگیری بسیار شدید تلفات سختی را متحمل می شوند.

صدور قرار وثیقه 350 میلیون تومانی برای عباس پالیزدار
مهر- شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران برای عباس پالیزدار قرار وثیقه 350 میلیون تومانی صادر کرده است.

روانبخش: با محاکمه اغتشاشگران آرامش کامل بازمی گردد
ایرنا- قاسم روانبخش، دبیر سیاسی نشریه پرتو سخن و عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ه) در قم تأکید کرد: با محاکمه سیاسیون و اغتشاشگرانی که در فتنه های اخیر دست داشتند آرامش کامل به کشور بازمی گردد.

توضیح میردامادی به همسرش درباره شکنجه
سحام- زهرا مجردی از تماس همسرش (محسن میردامادی) با وی در شب پنجشنبه خبر داد.
مجردی توضیح داد: «همسرم در این تماس تلفنی کوتاه، تنها از سلامتی خود خبر داد و گفت که اخبار مربوط به شکنجه صحت ندارد.»

منتظر معرفی علی کردان هم باشید!
جهان- با توجه به عزم رئیس جمهور در بی توجهی به انتقادات هواداران و دلسوزان، انتظار می رود علی کردان نیز به پست مهمی گمارده شود، به گونه ای که براساس گمانه زنی ها از هم اکنون کردان را به عنوان یکی از دو معاون قدرتمند رئیس جمهور یعنی معاون اجرایی و یا معاون نظارت راهبردی در نظر گرفته است.

کرسنت علیه ایران شکایت کرد
مهر- شرکت کرسنت امارات علیه ایران درباره تاخیر در صادرات گاز به این کشور به مراجع بین المللی شکایت کرد.
در متن شکایت نامه شرکت کرسنت علیه ایران به مراجع بین المللی داوری، دلیل این شکایت تاخیر ایران در صدور گاز به امارات که بر اساس قرارداد قبلی مورد توافق قرار گرفته، اعلام شده است.

بذرپاش می خواهد در سایپا بماند!
فردا- در حالی که رئیس جمهور روز جمعه از انتصاب مدیر عامل سایپا به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی جوانان خبر داده بود، بذرپاش در اولین واکنش به این انتصاب از درخواست خود برای بازگشتن به سایپا خبر داده است.
مهرداد بذرپاش مدیر عامل سایپا در چند ماه اخیر سومین حکم انتصابی خود را در دولت نهم پس از سایپا دریافت کرده است و برای دومین بار از احتمال ملغی شدن این حکم خبر داده است.

شکایت بی قواره 10 تریلیون دلاری از ایران در آمریکا
عصرایران- یک وکیل آمریکایی در اقدامی کم سابقه، شکایتی 10 تریلیون دلاری علیه ایران در دادگاهی در آمریکا مطرح کرده است!
به گزارش پایگاه اخبار حقوقی آمریکا «لری کلایمن» که سابقه شکایت های نافرجام علیه دولت های کوبا، عراق و ... را در پرونده خود دارد، این بار با گرفتن وکالت خواهر فردی که از او به عنوان «یک زندانی سیاسی متوفی در ایران» یاد شده، خواهان غرامت 10 تریلیون دلاری شده است! این شکایت در دادگاه منطقه ای کلمبیا آمریکا مطرح شده است.


احمدی نژاد: بذرپاش یا به سازمان ملی جوانان می رود
یا هیچ جا
تابناک- در روزهای اخیر و در پی تلاش احمدی نژاد برای چینش کابینه جدید، برخی از حامیان معتدل وی مانند بذرپاش و دوستانش، با فشارهای بسیاری از سوی حامیان افراطی رئیس جمهور روبه رو شده اند که تقابل سنگین این دو گروه در اقناع احمدی نژاد برای چگونگی چینش پست ها آشکارا نمایان شده است.
در همین راستا، پیشنهاد بذرپاش به رئیس جمهور برای ادغام دو سازمان ملی جوانان و تربیت بدنی زیر عنوان یک معاونت، به دلیل همین اختلافات، از سوی احمدی نژاد پذیرفته نشده و رئیس جمهور با واسطه زریبافان به آگاهی بذرپاش رسانده است که یا سازمان ملی جوانان یا هیچ جای دیگر.

تعجب لاریجانی از تصمیم جدید احمدی نژاد
عصر ایران- علی مطهری، نماینده تهران و برادر همسر علی لاریجانی رئیس مجلس که خود نیز با شنیدن خبر انتصاب رحیم مشایی در مقام دومی کابینه دهم ابراز تعجب می کرد، گفت: همه دوستان و همفکران بنده از جمله آقای لاریجانی در تماس تلفنی از این خبر متعجب شده و ابراز تحیر کرده اند.

هنرمندان منتقد در فهرست سیاه رسانه ملی؟
خبر آنلاین- گفته می شود پروژه سینمایی «هم بازی» ساخته غلامرضا رمضانی به دلیل حضور حمید فرخ نژاد و فعالیتهای انتخاباتی او متوقف شده است.
همچنین حرف و حدیثهایی درباره فهرست 200 نفری ممنوع الکارهای صدا و سیما شنیده می شود که در انتخابات اخیر از نامزدی به جز نامزد منتخب حمایت کرده اند.

جامعه اسلامی دانشجویان: مشایی استعفا دهد
فارس- اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در نامه ای به رحیم مشایی تأکید کرد: مصلحت امروز جریان اصولگرایی را در استعفای هر چه زودتر شما از سمت معاونت اولی ریاست جمهوری می دانیم.

واکنش علی مطهری به انتصاب رحیم مشایی
فرارو- علی مطهری، نماینده مجلس در واکنش به انتصاب رحیم مشایی اعلام کرد: انتصاب اسفندیار رحیم مشایی به سمت معاونت اول ریاست جمهور بیانگر ادامه تکروی و مشورت نکردن و استفاده از اصل غافلگیری از سوی آقای احمدی نژاد است. معلوم نیست چرا آقای رئیس جمهور اصرار دارند ایشان را در عالی ترین سمتهای دولتی به کار گیرند و بر تنشهای سیاسی بیفزایند.

ابراز نگرانی مادر هنگامه از سلامتی دخترش
سحام نیوز- مادر هنگامه شهیدی از بازداشت شدگان ناآرامیهای اخیر با اشاره به بیماری قلبی هنگامه دخترش گفت: سلامتی دخترم در خطر است ولی نمی دانم که باید به کجا اعتراض کنم.وی گفت: من حدود سه هفته از فرزندم بی خبر هستم.

زوج لبنانی نام مار خود را «کاندولیزا رایس» گذاشتند
شبکه ایران- یک زوج لبنانی- سریلانکایی که در بیروت و در آپارتمانی دو اتاقه با سیزده مار زندگی مسالمت آمیزی دارند، نام یکی از مارهای خود را «کاندولیزا رایس» گذاشته اند.به گزارش خبرگزاری فرانسه، این زوج، دلیل نامگذاری این مار به نام کاندولیزا رایس را طبیعت «مارگونه» وزیر امور خارجه سابق آمریکا و احترام به رفتارهای «مارگونه» رایس دانسته اند.

خراسان


بادامچیان: عده ای به دنبال شیطنت در تحلیف رئیس جمهور هستند
ایلنا: اسدا... بادامچیان، قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در مورد تحلیف و تنفیذ حکم ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد در دوره دهم ریاست جمهوری گفت: عده ای درصدد شیطنت هستند تا در تنفیذ و تحلیف حکم، کارهایی انجام دهند که باید مراقب این شیطنت ها بود.


تمدن: حادثه تعرض به کروبی را پیگیری می کنیم
فارس: رئیس شورای تامین استان تهران از پی گیری حادثه مشکوک تعرض به کروبی خبر داد و گفت: هرگونه اعتراض و انتقادی باید در چارچوب قانون باشد.

مرتضی تمدن تاکید کرد: از نظر ما این حادثه، یک حادثه معمولی نیست و قطعا عناصر مشکوکی در طراحی و اجرای آن نقش داشته اند.


کمیته ۱۲ نفره فیلترینگ اینترنت تشکیل می شود
فارس: بر اساس تفاهم مجلس و قوه قضاییه کارگروه (کمیته) تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در محیط اینترنت برای فیلتر سایت های متخلف و همچنین رسیدگی به شکایات راجع به مصادیق پالایش (فیلتر) شده از مرداد ماه در قوه قضاییه تشکیل می شود.


پیشنهاد احمد خرم به میرحسین موسوی
ایلنا: احمد خرم، وزیر راه دولت اصلاحات با بیان این که شانیت خاتمی در تشکیل جبهه سیاسی که موسوی درصدد تشکیل آن است باید حفظ شود، به موسوی پیشنهاد داد که این جبهه را در ائتلاف با جبهه اصلاحات تشکیل دهد.

صدور وثیقه ۳۵۰ میلیونی برای عباس پالیزدار
ایسنا: اواخر هفته گذشته شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی مدیر خراسانی، وثیقه ۳۵۰ میلیون تومانی برای عباس پالیزدار صادر کرد تا در صورت تودیع آن مقدمات آزادی وی از زندان رجایی شهر کرج فراهم شود.


نظر مرکز پژوهش های مجلس درباره قابل ابطال بودن مصوبه مجمع تشخیص
ایلنا: مرکز پژوهش های مجلس همراه با ارائه نظر کارشناسی خود درباره قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری - صنعتی با اشاره به این که بخشی از این قانون توسط مجمع تشخیص مصلحت تصویب شده به ذکر استفساریه ای از شورای نگهبان پرداخته است که براساس آن امکان رد مصوبات مجمع تشخیص وجود ندارد.


صدور حکم اعدام برای ۲ نفر دیگر از اعضای گروهک تروریستی ریگی
ایسنا: ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور حکم اعدام ۲ نفر از اعضای گروهک تروریستی جندا... گفت: حکم اعدام این ۲ نفر به همراه عبدالحمید ریگی به محض فراهم شدن شرایط اجرا می شود.


خاتمی و عبدا... نوری دیدار کردند
ایلنا: رئیس دولت اصلاحات با اولین وزیر کشور دولت خود دیدار کرد.در این دیدار که سه شنبه هفته گذشته انجام شد، سید محمد خاتمی و عبدا... نوری در مورد مسائل روز از جمله مباحث مربوط به انتخابات و تحولات بعد از آن بحث و تبادل نظر کردند.


وزارت کشور: برای اجرای طرح امنیت کامل مرزها به ۳هزار میلیارد تومان احتیاج داریم
باشگاه خبرنگاران- حسن نوعی اقدم مدیرکل امور مرزی وزارت کشور تاکید کرد: براساس نظر نیروی انتظامی مبلغ ۱۲۰میلیارد تومان برای رسیدن به وضعیت مناسب در مرزهای کشور و اجرای طرح امنیت کامل در مرزها قابل اجرا نیست و برای حل مشکلات در مرزها حداقل به مبلغی درحدود سه هزار میلیارد تومان احتیاج داریم.
 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات