نایب ریییس کمیسیون انرژی مجلس گفت: برخی از تاکسی داران به دلیل برخورداری از سهمیه بندی قابل توجه بنزین، به جای مسافرکشی به سمت فروش بنزین یا نرخ آزاد روی آورده اند.
ناصر سودانی نماینده مردم اهواز در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات افزود: این دسته از تاکسی داران درماه 800 لیتر سهمیه بنزین دارند و احساس می کنند که اگر این سهمیه بنزنی خود را به گونه ای آزاد به فروش برسانند، هم کار آنها ساده تر و راحت تر و هم پر درآمدتر از مسافرکشی است.
نایب رییس کمیسیون انرژی خاطرنشان کرد: باید فرآیندی اتخاذ شود تا سهمیه بنزین چنین تاکسی هایی قطع شود.