صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۸۶ - ۱۵:۴۱  ، 
کد خبر : ۱۰۱۴۱

وزیر دارایی فاسد رژیم صهیونیستی هم استعفا کرد


"ایهود اولمرت" نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه از استعفای رسمی "اوراهام هیرشسان" وزیر دارایی این رژیم که درگیر یک رسوایی اختلاس مالی بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از قدس، اولمرت در جلسه هفتگی کابینه گفت که هیرشسان در تماسی تلفنی تصمیم خود را به اطلاع وی رسانده است.

این وزیر مستعفی از اعضای حزب کادیماست و پلیس تحقیقاتی جدی را در خصوص ظن به مشارکتش در سرقت، کلاهبرداری، اختلاس، ممانعت از اجرای عدالت و توطئه برای انجام یک جرم، آغاز کرده است.

هیرشسان یکی از متعد دولتمردان در رژیم صهیونیستی است که با اتهاماتی در زمینه فساد مواجهند.

نخست وزیر "اسرائیل" نیز درگیر یک رسوایی مالی است و رئیس این رژیم اخیرا به خاطر رسوایی‌های اخلاقی و جنسی‌اش استعفا کرد.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات