رادیو فرانسه گفت: وزارت علوم و آموزش عالی ایران اعزام دانشجوی بورسیه به کشورهای آمریکا، کانادا و انگلستان را متوقف کرد. مدیرکل بورسیه دانشجویان این وزارتخانه گفت اعزام دانشجو به انگلستان به دلیل بالا بودن هزینه و ارائه نشدن آموزش های مناسب متوقف شده اما درباره توقف اعزام ها به آمریکا و کانادا توضیحی نداده است.