گروهى از نمایندگان مجلس شوراى اسلامى که از نظر سیاسى در زمره هواداران آقاى هاشمى رفسنجانى به شمار مى آیند، اقدام به تاسیس فراکسیونى با عنوان «حزب الله» کردند.
على عسگرى، نماینده مردم مشهد در مجلس شوراى اسلامى اعلام کرد که فراکسیون حزب الله در مجلس هفتم پس از تعطیلات مجلس اعلام موجودیت مى کند. وى افزود: ۳۰ نفر از نمایندگان عضو هیات موسس این فراکسیون هستند. فراکسیون حزب الله مجلس مى تواند حد فاصل میان دو جبهه اصولگرایى و دوم خردادى ها قرار گیرد، هرچند موسسان آن ادعا مى کنند که گفتمان اصولگرایى خواهند داشت.
جوان