صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۸۸ - ۰۹:۱۷  ، 
کد خبر : ۱۰۳۰۲۱
در مراسم معارفه تعدادی از مسئولان سپاه عنوان شد

سردار جعفری: کار فکری ضرورت اجتناب‌ناپذیر سپاه است


با توجه به تغییر و تحولات در حال انجام در سپاه کار فکری و ستادی یکی از ضرورت های قطعی و اجتناب ناپذیر این نهاد مقدس می باشد.
به گزارش خبرنگار صبح صادق، سردار سرلشکر محمد علی جعفری در مراسم تودیع و معارفه جانشین فرمانده کل سپاه و تعدادی از مسئولان ستاد فرماندهی کل سپاه که با حضور رئیس دفتر نظامی مقام معظم رهبری و فرماندهان ارشد سپاه، ارتش و نیروی انتظامی برگزار شد، با اعلام این مطلب افزود: سپاه پاسداران با پنج نیرو، دو دانشگاه و فرماندهی های جدیدی که در حال شکل گیری است با توجه به ماموریتهای مختلف و متنوع خود نیازمند، تهیه و تدوین نظامات بر اساس نیازهای خاص آن است.
فرمانده کل سپاه با اعلام این مطلب که بحمد الله برداشت یکسانی از چگونگی پیاده سازی تدابیر فرماندهی کل قوا در سپاه وجود دارد، تاکید کرد: این برداشت یکسان به شناخت رسالت، ماموریت و تهدیدات گوناگون رویارویی نظام اسلامی بر می گردد.
وی ابراز امیدواری کرد: اجرای طرح تحول و تعالی سپاه، ضمن تقویت آمادگی دفاع همه جانبه به حرکت جمعی در جهت انجام هر چه بهتر ماموریتها بیانجامد.
بر اساس این گزارش، در این مراسم سردار شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا، احکام انتصاب سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی بعنوان جانشین فرمانده کل سپاه و سردار سرتیپ پاسدار جمال الدین آبرومند بعنوان معاون هماهنگ کننده فرمانده کل سپاه را قرائت و برای آنها آروزی موفقیت کرد.
بر پایه این گزارش در این مراسم همچنین سردار جعفری ،ضمن تقدیر از تلاشهای ومجاهدتهای خالصانه سردار سرتیپ مرتضی رضایی ، در دوران جانشینی فرمانده کل سپاه، سردار سرتیپ پاسدار ایوب سلیمانی را به عنوان معاون طرح وبرنامه وبودجه ستاد فرماندهی کل سپاه و سردار سرتیپ پاسدار حسین ظریف منش را به سمت معاون اجرایی فرمانده کل سپاه وهمچنین سردار رضایی به عنوان مشاور فرمانده کل در امور امنیتی واقتصادی معرفی کرد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات