صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۸۶ - ۰۹:۲۲  ، 
کد خبر : ۱۰۳۳۷

شکست ماموریت سنجاب‌های جاسوس


فرمانده نیروی انتظامی به طور ضمنی خبرتوقیف تعدادی سنجاب مجهز به وسایل جاسوسی در مرزهای کشور را تایید کرده اما از ارائه توضیحات بیشتر در این زمینه خود داری کرد. به گزارش ایرنا سرتیپ پاسدار "اسماعیل احمدی مقدم" روز پنجشنبه در حاشیه مراسم آغاز ساخت پنج هزار واحد مسکونی برای کارکنان ناجا درشهرجدید هشتگرد در پاسخ به سوالی در مورد توقیف ۱۴سنجاب مجهز به سیستم‌های اطلاعاتی توسط ماموران ناجا بااعلام اینکه " این مطلب را شنیده ام اما اطلاعات دقیقی ندارم "، حاضر به ارایه توضیح بیشتر در این خصوص نشد .

طی دو هفته گذشته ۱۴سنجاب در مرزهای کشور توسط ماموران اطلاعاتی توقیف شده‌اند که گفته می‌شود این سنجابها توسط سرویس‌های امنیتی بیگانه به سیستم‌های جاسوسی مجهز شده بودند، اما قبل از هرگونه اقدامی با هوشیاری ماموران انتظامی توقیف شدند.

 

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات