مقامات بلندپایه رژیم صهیونیستی پس از 32روز جنگ نابرابر اعتراف کردند که هیچ ارتشی در دنیا قدرت مقابله با حزب الله را ندارد.این مقامات زمانی به ناتوانی خود اعتراف کرده اند که ظرف 32روز گذشته با تمام تجهیزات نظامی خود تأسیسات زیربنایی لبنان را ویران کرده اند.ناظران سیاسی می گویند اعتراف مقامات اسرائیل به این معنی است که غیر از ارتش رژیم صهیونیستی هیچ ارتش مجهز دیگری هم این توان را ندارد با حزب الله مقابله کند.وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اعتراف کرد هیچ ارتشی در دنیا قدرت خلع سلاح حزب الله لبنان راندارد.به گزارش خبرگزاری ها «تیزیپی لیونی» که روز گذشته در جلسه کابینه اسرائیل سخن می گفت ضمن اعتراف به قدرتمندی حزب الله تصریح کرد: این جنگ باید هر چه سریع تر متوقف شود.در همین رابطه «دان حالوتس» رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل نیز اظهار داشت: کسی در دنیا قدرت مقابله با حزب الله را ندارد.وی با تایید درگیری های مسلحانه گسترده میان سربازان اسرائیلی و نیروهای حزب الله و عدم موفقیت نظامیان اسرائیلی افزود: هدف اصلی ارتش اسرائیل آن است که مناطق موازی با رودخانه «لیتانی» و حتی در صورت امکان آن سوی رودخانه را به تصرف درآورد.حالوتس خاطرنشان کرد حتی در صورتی که نیروهای «یونیفیل» و ارتش لبنان در مناطق مرزی لبنان و اسرائیل مستقر شوند ارتش اسرائیل به یک باره مناطق تحت اشغال شده خود را تخلیه نخواهد کرد و این مناطق به صورت تدریجی به نیروهای سازمان ملل تحویل خواهد شد.از سوی دیگر شبکه تلویزیونی «العالم» به نقل از برخی افسران ارشد رژیم صهیونیستی اعلام کرد که امیدی برای دستیابی به پیروزی واقعی در حمله به جنوب لبنان وجود ندارد.