صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۰:۳۴  ، 
کد خبر : ۱۰۷۷۹۳

قالیباف: پیگیر استفاده بانوان از دوچرخه هستیم


بصیرت به نقل از مهر، محمدباقر قالیباف صبح شنبه در مراسم افتتاح تقاطع غیر همسطح شهید باقری با خیابان دماوند در خصوص اعتراض بانوان به استفاده دوچرخه برای مردان گفت: استفاده مناسب بانوان از دوچرخه در شهر پیگیری می شود و بنده پیگیر این موضوع در چارچوبی هستم که شأن بانوان نیز رعایت شود.
 

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات