صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۸۶ - ۰۹:۲۸  ، 
کد خبر : ۱۰۷۹۹

اردوغان آمریکایى‌ها را مات کرد


"رجب طیب اردوغان" نخست وزیر ترکیه در مورد واکنش آمریکا به تفاهمنامه همکارى‌هاى ایران و ترکیه در زمینه گاز گفت: "ترکیه به فکر منافع خویش است و آمریکا بالاخره ترکیه را درک خواهد کرد."

اردوغان در مصاحبه با شبکه خبرى "ان.تی.وی" گفته است ترکیه به جز اندیشیدن به منافع خود کار دیگرى نمى‌کند. اردوغان افزود: اکنون آمریکا مى خواهد با شمار زیادى از شرکت‌هاى خود در عراق شروع به فعالیت کند.ترکیه هم فعالیت مى‌کند. آیا در این نقطه (آمریکا) مى تواند از ما بپرسد که چرا از ما اجازه نگرفتی.

شان مک کورمک ، سخنگوى وزارت امور خارجه آمریکا ، از مقامات آنکارا خواسته است از امضاى توافق نامه قطعى با تهران در این زمینه خوددارى کنند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات