صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۸۸ - ۰۸:۳۸  ، 
کد خبر : ۱۱۳۱۲۷

اخبار ویژه روزنامه های 25 شهریور


کیهان

تدارک چپ های آمریکایی برای بازسازی اتاق جنگ در دانشگاه

یک عنصر گروهکی چپ تاکید کرد عناصر گروهکی در دانشگاه نقش سرنیزه اپوزیسیون را به عهده خواهند گرفت.ع- ت از چپ های آمریکایی و عضو گروهک موسوم به برابری خواه و آزادیخواه که به خاطر شرکت در برخی اغتشاشات دستگیر و اخراج شده، به مجله صهیونیستی اشپیگل گفت دانشجویان نقش سرنیزه اپوزیسیون را برعهده خواهند گرفت(!) این عنصر ضدانقلاب همچنین مدعی شد که باید باز هم کشته داد.

طی سالهای اخیر بقایای گروهک های مارکسیستی نظیر منافقین، فدائیان خلق، توده و... که با سقوط بلوک شرق به اردوگاه آمریکا پیوسته و خانه تکانی لیبرالیستی در افکار خود کرده اند، با گرفتن ژست های عدالت خواهانه و اپوزیسیونی، به ایفای نقش در پروژه های تعریف شده سازمان های جاسوسی آمریکا و انگلیس در دانشگاه بپردازند. عناصر مذکور به همین دلیل هم در کانون توجه و تبلیغات رادیو فردا، بی بی سی، صدای آمریکا و رسانه های مشابه قرار دارند که رفیق «ع-ت» با سبیل استالینی یکی از آنهاست.

رد پای این طیف- به ویژه شاخه تروریستی منافقین- در برخی از اغتشاشات و جنایت ها دیده می شود.

گروهک های یاد شده در سال های اول انقلاب به نام فعالیت سیاسی و دانشجویی، اتاق های جنگ و اسلحه خانه در دانشگاه ایجاد کرده بودند.

انتقام کشی منافقین جدید و رسانه های ضدانقلاب از خط امام(ره)

دادوستد و همکاری نزدیک برخی مدعیان اصلاح طلبی و خط امام با رسانه های اصلی ضد انقلاب در آمریکا و انگلیس، منافقانه بودن این دعاوی را آشکار ساخته است.

طی هفته های اخیر رادیو فردا، بی بی سی وصدای آمریکا-در کنار دویچه وله، رادیو فرانسه، رادیو زمانه و روز آن لاین- به وفور و در صدر اخبار خود عناصری چون منتظری، موسوی، کروبی و خاتمی را تحویل می گیرند و حتی از 3 نفر اخیر به عنوان چهره های خط امامی و در ارتباط با بیت حضرت امام یاد می کنند تا بدین ترتیب فاصله میان نظام و خط امام را القا کنند. در این میان نه رسانه های بیگانه و نه طیف هماهنگ داخلی توضیح نمی دهند که کدام اهداف مشترک باعث این هماهنگی کامل شده است؟ انگلیس و آمریکا و اسرائیل که یقیناً خط امامی نشده اند و اساساً به شهادت انبوه مطالب منتشره کینه حضرت امام(ره) و راه ماندگار او را به دل دارند. بنابراین تنها گزینه ای که می ماند بازی مدعیان دروغین اصلاح طلبی در پروژه دشمن است.

در این میان آنچه جالب است همکاری کامل سایت هایی نظیر نوروز، امروز، سحام نیوز و پارلمان نیوز(سایت اقلیت مجلس) با رسانه های بیگانه است به نحوی که یا از تولیدات سایت های بیگانه و ضدانقلاب شناخته شده عیناً استفاده می کنند یا خوراک لازم برای آنها را تهیه می کنند. این هماهنگی به قدری تقویت -شده که به عنوان مثال پارلمان نیوز همزمان با مصاحبه رادیو فردا(ارگان سیا) با احمد منتظری پسر آقای منتظری، مصاحبه ای با نامبرده ترتیب داد تا به بهانه بازداشت 3 تن از فرزندان احمد منتظری، به توجیه موضع اخیر حسینعلی منتظری علیه انقلاب و نظام بپردازد را مشفقانه و دلسوزانه معرفی کند.

پارلمان نیوز در حالی از مواضع شیخ منحرف مطرود حضرت امام خمینی(ره) استقبال کرده که به دروغ عنوان پایگاه خبری «فراکسیون خط امام» را یدک می کشد.

با عنایت به همکاری دایمی احمد منتظری با ارگان سازمان سیا(رادیو فردا)، باز شدن پای وی به سایت اقلیت مجلس قابل تامل است. برخی خبرنگاران زنجیره ای همزمان با برخی روزنامه ها و سایت های داخلی و رسانه های بیگانه همکاری می کنند به نحوی که به عنوان مثال، مصاحبه سایت دویچه وله با مهدی عربشاهی دبیردفترتحکیم، قبل از آن که روی سایت دویچه وله قرار گیرد در سایت خبرنامه امیرکبیر منتشر شد. ارتباطات مشابهی میان روزنامه اعتماد، خبرگزاری ایلنا، سایت های نوروز و امروز، روز نت و رادیو زمانه، موج سبز و شماری از رسانه های ضدانقلاب بیگانه برقرار شده است.

آنچه در این میان جالب و عبرت آموز به نظر می رسد تمرکز وسیع رسانه های ضدانقلاب برای برجسته کردن یکی از چهره های ساده لوح و مطرود است که پیش از رو شدن ماهیت منافقانه اش، از سوی گروه های ضدانقلاب تحت عنوان «گربه نره» مورد تمسخر قرار می گرفت! اما اکنون که وی مدعی عدم مشروعیت جمهوری اسلامی می شود، طرف فتوای همان ها قرار گرفته است.

بار قاطر نشوید رفقا! دست این 3 نفر نباید رو شود

یک سایت ضدانقلابی از گروهک ها و رسانه های ضدانقلاب خواست در زمینه حمله به اسلام و نقد گذشته موسوی و کروبی و خاتمی، فعلا زیاده روی نکنند چرا که اکنون دوره پیوند سکولارها و لائیک ها برای براندازی است.

«ایران امروز» با اشاره به حملات همزمان برخی از محافل ضدانقلاب آشوب طلب به اسلام و همچنین تخطئه گذشته کسانی چون موسوی و کروبی و خاتمی می نویسد: برخی دوستان که به آنها در رد اسلام نمی شود خرده گرفت، متوجه نیستند که نه یار شاطر، بلکه دارند نقش بار خاطر (یا قاطر) را بازی می کنند. این دوستان متوجه نیستند که تغییر دین یک ملت در بعد توده ای، امری نیست که یک شبه و حتی یک قرنه ممکن باشد و نباید زوال جمهوری اسلامی را به زوال دین مردم گره زد. چنین تداخلی چیزی از عمر اسلام نخواهد کاست اما بر عمر جمهوری اسلامی خواهد افزود. به هر رو باید از دوستان پرسید می خواهید یار شاطر باشید یا بار قاطر؟

سایت وابسته به گروهک موسوم به اتحاد جمهوری خواهان از قول یکی از عناصر ضدانقلاب مقیم خارج می نویسد: برخی با اصرار از موسوی و کروبی و سروش و هر آن کس که در رژیم بوده و حالا در برابر آن ایستاده، می خواهند که به نقد گذشته خود و امام و انقلاب بپردازند. اما اینها به ویژه موسوی و کروبی و خاتمی اصلا نباید رو درروی امام و انقلاب بایستند، حتی اگر در دل بر همه گذشته نفرین کنند. حسابش را بکنید اگر کروبی ماجرای تجاوزها را افشا نمی کرد، با هر فریادی که من و امثال من می زدیم که سالهاست می زنیم، این ماجرا به این حد در جهان منتشر نمی شد. البته آنها باید در مقابل رژیم مواظب ادبیاتی که به کار می برند باشند. در عین حال باید فهمید که آنها کار خود را می کنند و ما کار خود را.

ایران امروز می افزاید: بدون همبستگی استراتژیک مذهبی ها و سکولارها و حتی لائیک ها، به نتیجه نخواهیم رسید. لائیک ها، مبارزه فرهنگی را از مبارزه سیاسی جدا کنند.

استقبال اقلیت از معاون اول جدید
قدرت علیخانی عضو فراکسیون اقلیت مجلس، صلاحیت محمدرضا رحیمی برای تصدی پست معاون اولی رئیس جمهور را تایید کرد. وی در گفت وگو با سایت فراکسیون اظهار داشت: در مجموعه دولت، رحیمی مناسب ترین فرد برای این سمت است.

علیخانی با استقبال از این انتصاب گفت: «آقای رحیمی در سمت معاونت حقوقی و پارلمانی بسیار خوب با مجلس کار کرد و در مجموع این انتصاب را مثبت تلقی می کنم.»

وی با بیان اینکه تعامل رحیمی با نمایندگان خوب بوده است، افزود: «ایشان از نظر اجرایی هم مسئولیت های مختلف داشته که به نظر می رسد از عهده مسئولیت معاون اولی هم به خوبی برآید.»

گفتنی است برخی اعضای اکثریت اصولگرای مجلس نسبت به انتصاب محمدرضا رحیمی انتقاد دارند. رحیمی سال گذشته در ماجرای پرداخت 5 میلیون تومان به نمایندگان (در جریان معرفی یک وزیر پیشنهادی مجلس) با برخورد تند اصولگرایان از جمله زارعی (از نمایندگان اصولگرای حامی دولت) مواجه شد. برخی عناصر دوم خردادی نظیر ندیمی هم اکنون با محمدرضا رحیمی همکاری می کنند. پیش از این برخی مشورت های غلط داده شده از سوی رحیمی (در زمان تصدی ریاست دیوان محاسبات) به رئیس جمهور، هزینه هایی را به دولت اصولگرا تحمیل کرده بود.

استقبال عضو فراکسیون اقلیت مجلس از انتصاب رحیمی در حالی است که اقلیت مذکور در قبال اغلب وزرای پیشنهادی گارد مخالفت گرفتند و حتی قنبری سخنگوی اقلیت، 4 روز پس از رای اعتماد مجلس به 18وزیر پیشنهادی، اعلام کرد سایه استیضاح بر سر کابینه سنگینی می کند!

رحیمی پس از کناره گیری مشایی، از سوی رئیس جمهور به عنوان معاون اول معرفی شده است.

نه کیمیاست، نه اکس خورده اند اسناد و مدارک را نمی توانند انکار کنند

اظهارات سخنگوی گروهک ادوار تحکیم در دادگاه روز دوشنبه درباره آموزش و تامین مالی عناصر برانداز از سوی آمریکا و شرح نحوه سوء استفاده از ساده لوحی عناصری نظیر کروبی و موسوی برای مقابله با نظام، با واکنش های قابل تامل در میان محافل ضدانقلاب مواجه شده است.

سایت روز آن لاین در موضعی منفعلانه و برخلاف گزارش پخش شده از دادگاه مدعی شد مؤمنی تعادل روحی و جسمی ندارد و حتی قدرت راه رفتن را از دست داده است. این سایت که توسط شماری از عناصر فراری وابسته به حزب مشارکت و سلطنت طلبان (حسین ب، نوشابه- الف، جمشید-الف، مسعود-ب، ابراهیم- ن و...) اداره می شود، همچنین در مطلب دیگری ادعا کرد «اظهارات مؤمنی نتیجه القائات زندان است» و این در حالی است که تاکید می کرد نامبرده چندبار به زندان افتاده و با شجاعت مقاومت کرده است.

در همین حال سایت گروهکی خبرنامه امیرکبیر وابسته به افراطیون نفوذی در تحکیم، از قول عربشاهی عضو این گروهک نوشت: آقای مؤمنی در زمینه زندان کم تجربه نیستند. ایشان تا به حال 3بار بازداشت شده و شرایط سختی را پشت سر گذاشته اند. اما چیزی که مشخص است این است که در این دوره ظاهرا نیروهای امنیتی و بازجوها به کیمیایی دست پیدا کرده اند و من نمی دانم چه کیمیایی است که هر فعالی به زندان می رود بعد از مدتی از نظراتش برمی گردد.

گفتنی است اسناد و مدارک فراوان به دست آمده از روابط عناصر بازداشت شده با محافل آمریکایی و انگلیسی و برخی گروهک های ضدانقلاب برانداز، جای انکاری برای عناصر مذکور باقی نگذاشته است و این همان کیمیای! مورد اشاره است.

افراطیون پیش از این مدعی بودند به متهمان قرص های خاص روانگردان خورانده می شود که آنها را وادار به اعتراف می کند! ادعایی که از سوی خود عطریانفر و ابطحی و حجاریان به استهزا گرفته شد.

 قدس

موفق الربیعی حزب تشکیل می دهد

قدس- گروه سیاسی: موفق الربیعی عضو مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق حدود 3 ماه است که از سمت مشاور امنیت ملی عراق کنار گذاشته شده است.گزارش خبرنگار ما به نقل از مقام آگاه عراقی حاکی است وی یک حزب اصلاح طلب را تشکیل داده که مخالف حکومت نوری مالکی نخست وزیر عراق است.

رحیمی: درباره مدارک تحصیلی ام پاسخ می دهم

فارس- محمدرضا رحیمی، معاون اول رئیس جمهور گفت: مدارک تحصیلی بنده هیچ مشکلی ندارد و در وقت مناسب به این بحثها پاسخ می دهم. رحیمی همچنین در خصوص انتصاب استانداران از سوی وی گفت: این موضوع را تکذیب می کنم.

ناگفته های وزیر علوم سابق

مهر- محمد مهدی زاهدی دو روز پس از پایان مسؤولیتش در دولت در اتاق جدید خود در دانشکده علوم پایه دانشگاه تربیت مدرس از ناگفته هایش گفت. وی در این مصاحبه در پاسخ به این پرسش که گفته می شد به ازای پولی که پرداخت کرده اید مرد سال ریاضی شده اید، پاسخ داد: ماه رمضان است و به بزرگی این ماه مبارک یک ریال هم پول بابت دریافت این عنوان (مرد سال ریاضی) پرداخت نکرده ام. مقالات علمی من هست. سوابق علمی من نشان می دهد من در حوزه تخصصی خودم حرفهایی برای گفتن دارم.وی درباره دیدار با وزیر علوم رژیم صهیونیستی نیز گفت: در تکذیبیه وزارت علوم هم تشریح کردیم که ماجرای آن عکس چه بوده است. همچنین مسؤول مربوطه از وزارت خارجه نیز در همان اتاق و کنار من نشسته بود اما در عکس منتشر شده، چهره ایشان به صورت مات منتشر شده که القا شود، گویی وزیر علوم خارج از چارچوبهای دیپلماتیک رفتار کرده است. وی همچنین در پاسخ به این پرسش که ثروت محمد مهدی زاهدی در چهار سال فعالیت در وزارت علوم چقدر افزایش یافت، پاسخ داد:من یک ریال پول از وزارتخانه دریافت نکردم. تنها از دانشگاه شهید باهنر کرمان حقوق دریافت می کردم. این اواخر که نهاد ریاست جمهوری متوجه شد اوضاع مالی من خراب است کمک مختصری کرد. من گاهی وضع مالی ام به گونه ای می شد که از برادرم قرض می گرفتم البته همه آنها را بازگردانده ام.

شرق رفع توقیف شد

ایلنا- علیزاده طباطبایی وکیل روزنامه شرق از رفع توقیف روزنامه شرق خبر داد. روزنامه شرق در تاریخ 15 مرداد ماه 86 به دلیل مصاحبه با ساقی قهرمان از سوی هیأت نظارت بر مطبوعات توقیف شد.

خاله سارا ممنوع التصویر شد؟

جهان - بنا بر نامه یکی از دستگاههای زیرمجموعه رسانه ملی به معاونت سیما از این پس برخی از چهره های هنری که اسامی برخی از آنها به دست آمده نباید در هیچ یک از برنامه ها به عنوان بازیگر، کارشناس و مجری حاضر شوند.بنا بر این اعلام، بهاره رهنما، فلامک جنیدی، سارا روستاپور از میان بازیگران و نیز ساسی مانکن، بهنام ابطحی، سعید ملکی، سیدامیر شجاعی و چند نفر دیگر از میان خوانندگان در این فهرست حضور دارند.

چرا آمار کشته ها را بالا می برند؟

قدس- گروه سیاسی: سایت خبری الف منسوب به احمد توکلی، رئیس مرکز پژوهشهای مجلس در یادداشتی نوشت: اصرار آقای موسوی و اطرافیانشان به بالانشان دادن آمار تلفات، کمی عجیب و تامل برانگیز است.نویسنده همچنین می نویسد: از داستان دروغین «ترانه موسوی» چه کسی بهره برداری کرد و این داستان به نفع چه کسی تمام شد؟ چرا هیچکس نمی تواند همسایه یا همکلاسی یا خانواده وی را معرفی کند؟ چرا حتی یک کارت شناسایی از وی در دست نیست؟

فاطمه رجبی به کتاب بشیریه پاسخ می دهد

فارس- فاطمه رجبی در مقابل کتاب «دولت عقل» بشیریه کتاب «دولت دین» را به دست چاپ سپرده است.فاطمه رجبی گفت: کتاب «دولت دین» را به نشر سپرده ام که در مقابل کتاب «دولت عقل» دکتر بشیریه نگاشته ام.

پرشین بلاگ فیلتر شد

پارلمان نیوز- اولین و از بزرگترین و معتبرترین ارائه دهندگان سرویس وبلاگ در ایران فیلتر شد.

جانشین رحیمی مشخص نشده است

ایسنا- حجة الاسلام مسعودپور معاون پارلمانی نهاد ریاست جمهوری گفت: هنوز جانشین محمدرضا رحیمی برای تصدی سمت معاونت حقوقی و پارلمانی رئیس جمهور قطعی نشده است.

علی آبادی به شرکت ملی نفت می رود

برنا- یک منبع آگاه از انتخاب محمد علی آبادی به عنوان مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران خبر داد.

 زمزمه های لغو دوباره دیدار دانشجویان با رئیس جمهور

فارس- در حالی که به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان نزدیک می شویم، شواهد و قرائن موجود حاکی از لغو دوباره دیدار دانشجویان با احمدی نژاد است.به نظر می رسد لغو دوباره این مراسم بی ارتباط با برخی انتصابها در سمتهای مهم دولت دهم نیست.

ارضی: درباره 4 نفر به احمدی نژاد تذکر داده بودم

جهان- منصور ارضی در جلسه دوشنبه شب خود نسبت به معاون اولی مشایی واکنش نشان داد.این مداح مشهور که از حامیان دولت است در آن مراسم درباره انتصاب رحیمی گفته است: من درباره چهار نفر با رئیس جمهور صحبت کرده و به وی تذکر داده بودم از جمله رحیمی، مشایی و کردان،اما نمی دانم بر چه اساسی رئیس جمهور این افراد را منصوب می کند؟

واکنش دفتر رهبری به شایعه بازداشت کروبی

فارس- دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، خبر شبکه تلویزیونی العربیه را تکذیب کرد.به گزارش دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، شبکه تلویزیونی العربیه و برخی سایت های اینترنتی در گزارشی مدعی شدند:هاشمی رفسنجانی در دیدار با اعضای مرکز تحقیقات استراتژیک وابسته به مجمع تشخیص مصلحت که ریاست آن را حسن روحانی به عهده دارد با اشاره به دیدار با آیة ا... خامنه ای گفته است: من از همه چیز کناره گیری خواهم کرد، اجازه اقامت نماز جمعه را هم نمی دهند.هاشمی رفسنجانی به آیة ا... خامنه ای گفته است: شما نباید دستور دستگیری مهدی کروبی را صادر می کردید.در پی انتشار این ادعا، یک منبع آگاه در بیت رهبری تصریح کرد که این ادعا از اساس نادرست است و تکذیب می شود.

علاقه 10 شرکت کره ای به تولید چادر مشکی

جوان آنلاین- به گفته یکی از اعضای انجمن صنایع نساجی،حدود چندین ماه است که 10 شرکت کره ای به دنبال راهکاری برای حضور در ایران و سرمایه گذاری در صنعت نساجی هستند. آنها مدعی شده اند در کمتر از 3 ماه پارچه چادر مشکی را در کشور تولید کنند.

تلاش منافقین برای اخلال در مراسم روز قدس

واحد مرکزی خبر - ضد انقلاب حامی صهیونیسم از جمله شماری از منافقین تلاش کردند با تجمع در مقابل راهپیمایان مراسم روز جهانی قدس در برلین، در این راهپیمایی بزرگ اخلال ایجاد کنند.

سلیمی نمین: رحیمی بدیل مشایی است

فارس- عباس سلیمی نمین، مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ معاصر ایران با انتقاد از انتصاب رحیمی به سمت معاون اولی رئیس جمهور گفت: متأسفانه رئیس جمهور فردی بدیل مشایی را برای معاونت اولی برگزیده است.

توصیه های آیة ا... سیستانی به خبرنگاران

تابناک- روزنامه الزمان، چاپ بغداد نوشت: آیة ا... سید علی سیستانی در دیدار با گروهی از روزنامه نگاران در نجف با رد شایعه رفتن به لندن برای مداوا گفت: هم اکنون بنده در خدمت شما هستم و همان گونه که همواره از خبرنگاران خواسته ام، پیش از آگاهی از درستی یا نادرستی یک خبر، آن را منتشر نکنند، زیرا در دفتر من روی همگان باز است، بنابراین اخبار را از منبع درست آن دریافت کنید. بنا بر این گزارش، این مرجع عالیقدر شیعه همچنین گفت: رویدادهای پاکستان، ایران و افغانستان را به دقت پیگیری می کنم و همواره از اینکه در برخی از این کشورها آرامش حاکم نباشد، تأسف می خورم.

مرده سازی جواب نداد دنبال مرده سوزی رفتید؟

قدس- گروه سیاسی: دبیر کل حزب موتلفه اسلامی به مهدی کروبی گفت: چرا باید اول به مرده سازی رو بیاورید و بعد ببینید جواب نمی دهد، مرده سوزی کنید.به گزارش روابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی، محمد نبی حبیبی در پایان نشست دبیران این حزب افزود: اقدام آن باند خطرناک سیاسی که دنبال 72 جنازه سیاسی می گشتند تا با پروژه « 72 تن سازی» آبروی نظام را ببرند باید از سوی قوه قضائیه بررسی شود.

توکلی: رحیمی به جعلی بودن مدرکش واقف است

مهر- احمد توکلی، رئیس مرکز پژوهشهای مجلس با اشاره به سمت جدید محمدرضا رحیمی گفت: رحیمی نیز مدرک قلابی و مشابه مدرک کردان دارد. حتی آقای نادران نماینده تهران نیز هفته گذشته دراین باره در مجلس تذکر داد و مدارک را منتشر کرد، بنابراین مشخص شد که آقای رحیمی به جعلی بودن مدرکش واقف است.به گفته توکلی، رحیمی از عنوان جعلی دکترا در سمت رئیس دانشکده حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد جنوب استفاده کرده و براساس آن حقوق گرفته است.

دست گل تازه اماراتی ها

جهان- اماراتی ها به تازگی با تولید نوع خاصی از نوشابه به اقدامی عجیب دست زده اند.این نوشابه ها که متعلق به اسرائیل و شبکه های مالی یهود است با استفاده از روغن مخصوص خوک تهیه می شود که به عنوان عصاره مخفی به این نوشابه ها افزوده می شود.

یک پزشک ایرانی مقیم امارات و فعال در بخش تحقیقات این کارخانه در نامه ای به رؤسای آن به آنها گوشزد کرده که شما با وجود مسلمان بودن چرا چنین تولیداتی را عرضه می کنید؟ اما هشدارهای این محقق ایرانی نادیده گرفته شده و وی عاقبت از این شرکت اخراج شده است.جالب اینکه این نوشابه ها از مبادی غیر رسمی جنوبی وارد شهرهای کشور نیز شده است.

تعلیق در صدور حکم ضرغامی تا یک سال

ثانیه نیوز- حکم انتصاب عزت ا... ضرغامی به سمت ریاست صدا و سیما حداقل تا یک سال آینده صادر نمی شود.

دعایی: برای جانشینی من باید رهبری تصمیم بگیرند

ایسنا- سیدمحمود دعایی با تکذیب برخی اخبار و شایعات منتشر شده مبنی بر بازنشستگی و رفتنش از مؤسسه اطلاعات گفت: من نماینده ولی فقیه در مؤسسه اطلاعات هستم و برای جانشینی من باید مقام معظم رهبری تصمیم بگیرند.

وی همچنین گفت: از مؤسسه اطلاعات نه پولی دریافت کردم و نه حکمی دریافت شد که بازنشستگی داشته باشم. من حتی بیمه هم نیستم. در شش دوره هم که در مجلس بودم از مجلس حقوقی نگرفتم. من طلبه ای هستم که از سوی مقام معظم رهبری شهریه ای دریافت می کنم.

جواد امام آزاد شد

ایلنا- جواد امام، عضو شورای سیاسی سازمان مجاهدین انقلاب آزاد شد.وی رئیس ستاد تهران موسوی بود. روز دوشنبه نیز «نیری» از دیگر اعضای این سازمان آزاده شده بود.

ایران

دیگه چه خبر؟

تکذیب دستگیری کروبی از سوی دفتر مقام معظم رهبری

خبر اول این کهشبکه تلویزیونی العربیه و برخی سایت‌های اینترنتی در گزارشی کذب مدعی شدند: اکبر هاشمی رفسنجانی در دیدار با اعضای مرکز تحقیقات استراتژیک وابسته به مجمع تشخیص مصلحت نظام که ریاست آن را حسن روحانی به عهده دارد با اشاره به دیدار با آیت‌الله خامنه‌ای گفته است: «من از همه چیز کناره‌گیری خواهم کرد، اجازه اقامت نمازجمعه را هم نمی‌دهند.» هاشمی رفسنجانی رئیس مجلس خبرگان رهبری به آیت الله خامنه‌ای گفته است: «شما نباید دستور دستگیری مهدی کروبی را صادر می‌کردید.» هاشمی در این دیدار همچنین اعلام کرده است که «با ادامه این روند، اوضاع پیچیده تر خواهد شد» و پاسخی که آیت‌الله خامنه‌ای به او داده تنها سکوت بوده است. در پی انتشار ادعای فوق، خبرنگار دفتر حفظ و نشر در تماس با یک منبع آگاه در بیت مقام معظم رهبری کسب اطلاع کرد که این ادعا از اساس نادرست بوده و تکذیب می‌شود.

وساطت هاشمی رفسنجانی برای یک متهم اقتصادی، امنیتی

خبر دیگر این که حجت الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی در روزهای اخیر رایزنی‏های گسترده‏ای برای آزادی یک متهم انجام داده است. همزمان با دستگیری دوایی یکی از متهمین دانه درشت اقتصادی توسط نهادهای امنیتی که در ارتباط با اغتشاشات اخیر پس از انتخابات بوده، گفته میشود رئیس مجمع تشخیص مصلحت در روزهای اخیر پیگیریهای فراوانی برای آزادی وی انجام داده است. در این زمینه وی علاوه بر تماس‏های مکرر با مسئولان قضایی و امنیتی، نامه‏نگاری با مسئولان عالی‏رتبه را نیز انجام داده تا این متهم دانه درشت اقتصادی امنیتی، آزاد شود.

استقبال وزارت خارجه اسرائیل از خط انحرافی حامیان موسوی در روز قدس

شنیدیم کهسایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از خط انحرافی حامیان موسوی - که آنها را جنبش سبز نامیده - در راهپیمایی روز قدس استقبال کرده و آنچه را تصمیم این عده به «شعار دادن علیه دولت به جای شعار دادن علیه اسرائیل» خوانده، مورد ستایش قرار داده است. این سایت ضمن استقبال از منحرف شدن موضوع فلسطین در راهپیمایی روز قدس، شعارهای آشوبگران در این مراسم را هم پیش‌بینی کرده است. این سایت برای حامیان غربی خود هم کم نگذاشته و تأکید کرده که حامیان موسوی و کروبی می‌خواهند به جای شعار «مرگ بر امریکا و انگلیس» فریاد «مرگ بر روسیه و چین» سر دهند. سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی که سعی کرده ارتباطش با آشوبگران در ایران را بپوشاند، به غیب گویی‌های خود ادامه داده و مدعی شده که این افراد قصد دارند در شعار‌های خود از حمایت ایران از حزب‌الله و حماس انتقاد کنند.

بعد از میرحسین، ملی- مذهبی‏ها به دنبال راه‌اندازی شبکه ماهواره‌ای

با خبر شدیم کهملی- مذهبی‏ها به دنبال راه‌اندازی شبکه ماهواره‌ای هستند. بعد از این‌که ابوالفضل فاتح از طرف میرحسین موسوی و دیگر افراطیون داخلی، مأموریت یافته تا شبکه‏ای ماهواره‌ای را راه‏اندازی کند، ملی- مذهبی‏ها نیز در خارج از کشور به دنبال راه‌اندازی شبکه ماهواره‌ای تلویزیونی هستند. مقرر شده «ر.ر» عضو مرکزی ملی- مذهبی‏ها با سفر به برخی کشورهای منطقه و اروپا زمینه این موضوع را مورد بررسی قرار دهد. رایزنی با میرحسین موسوی، برخی اصحاب رسانه و سینما از جمله برنامه‏های ملی- مذهبی‏ها برای راه‌اندازی شبکه ماهواره‌ای تلویزیونی است.

نباید اجازه دهیم احمدی‌نژاد سخنان نیشدارش را علیه ما تکرار کند

خبر رسیده کهکنگره یهودیان جهان که در نیویورک مستقر است، در بیانیه‌ای از جامعه بین‌الملل خواسته که سخنرانی رئیس‌جمهور ایران در سازمان ملل را تحریم کنند و به وی اجازه ندهند به راحتی اظهاراتش را بیان کند. رونالد لاودر، رئیس کنگره یهودیان جهان گفته: ما از رهبران کشورهای جهان در سازمان ملل می‌خواهیم که از سخنرانی رئیس‌جمهور ایران به‌خاطر این که از هر فرصتی استفاده می‌کند تا سخنان نیشدار و تهدیدهای خود را ابراز کند، جلوگیری به عمل آید. رئیس کنگره یهودیان جهان افزوده: اعضای این مجمع جهانی نباید به احمدی‌نژاد اجازه دهند که انتقادهای خود را در مقابل آنها ابراز کنند و باید جلوی او را بگیرند.

دسته گل جدید اماراتی‌ها علیه ایران

دست آخر این که امارات متحده عربی که مساحتی کوچک‌تر از شهرهای میانی استان تهران داشته و با این حال از هیچ کارشکنی در حق ایران و ایرانی فروگذار نکرده، در تازه‌ترین خبط خود قصد مخالفت آشکار با مبانی اسلام را کرده است. پس از بلوکه کردن سرمایه تاجران ایرانی در امارات و نیز گرفتن حق مالکیت از تجار ایرانی که بیشترین سرمایه را در امارات دارند، اخیراً این کشور کوچک نوع خاصی از نوشابه‌ها که متعلق به اسرائیل و شبکه‌های مالی یهود است را با استفاده از نوعی روغن مخصوص خوک تهیه کرده که مقادیر بسیار زیادی از این نوشابه‌ها از مبادی غیر رسمی جنوبی کشور وارد شهرهای نیمه جنوبی شده و سپس در شهرهای مختلف توزیع می‌شود. این اقدام امارات پس از آلوده کردن و تصرف خلیج فارس برای جزیره‌سازی، زیر سؤال بردن تمامیت ارضی ایران، تحریف خلیج فارس، راه‌اندازی شبکه فارسی علیه جمهوری اسلامی و توهین به مسافران ایرانی تازه‌ترین دسته گل مقامات اماراتی به شمار می‌رود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات