صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۸۶ - ۰۹:۱۵  ، 
کد خبر : ۱۱۴۲۷

ورزشکاران با نسل آفتاب مى آیند


"امیررضا خادم" نماینده مردم تهران در مجلس شوراى اسلامى و رییس فراکسیون ورزش مجلس گفت که سازمان مردم نهاد "NGOمتشکل از جمعى از مسوولان، ورزشکاران و هنرمندان کشور با نام نسل آفتاب را ایجاد خواهد کرد. وى گفت: این تشکل آخر مرداد همزمان با سالروز ولادت حضرت امام سجاد (ع) آغاز به کار مى کند. خادم خبرهاى مربوط به رایزنى وى با برخى از ورزشکاران براى حضور در انتخابات مجلس هشتم را رد کرد و گفت: شاید منظور این خبرها همین سازمان مردم نهاد نسل آفتاب باشد. وى در عین حال گفت که جامعه ورزشکاران کشور از لحاظ لیاقت چیزى از تشکیلات سیاسى کشور کم ندارند.

 

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات