صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۸۸ - ۰۹:۴۸  ، 
کد خبر : ۱۱۴۷۲۱

اروپایی‌ها خیلی خوشبین شده‌اند


بصیرت: روزنامه صهیونیستی جروزالم پست نوشته: ضرب‌الاجل گروه 8 بی‌اثر و بی‌فایده بوده و ایران بهترین استفاده را از فرصت کرده است. این روزنامه با اشاره به تعیین ضرب‌الاجل گروه 8 برای ایران تا ماه سپتامبر افزوده: ضرب‌الاجل گروه 8 بدون هیچ اتفاقی گذشت و هیچ دستاوردی برای امریکا به همراه نداشت، به طوری که ایران توانست قدم بعدی را با دقت بردارد.این گزارش می‌افزاید: ایران امروز نسبت به گذشته بسیار پیشرفته‌تر شده است و زمان برای تجربه اندوزی دیپلماتیک بسیار محدود است. بنابراین، نوع برخورد اوباما با ایران بسیار مهم و حیاتی است.این روزنامه صهیونیستی با اشاره به نفوذ گسترده ایران در منطقه افزوده: شاید غرب این بار به جای ضرب‌الاجل از واژه دیگری استفاده کند اما تغییر واژه‌ها تغییری در واقعیت که حرکت پرشتاب ایران است، نمی‌دهد.
 

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات