صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۸۸ - ۱۰:۴۷  ، 
کد خبر : ۱۱۶۹۲۴

حسینیان: برید کنار، آنفلوانزا دارم!


بصیرت: دیروز در مجلس، حسینیان با بیان اینکه آنفلوانزا گرفته است، حاضر به پاسخگویی به پرسشهای خبرنگاران نشد و آنها را با سرعت ترک کرد.در این میان یکی از خبرنگاران به شوخی از او پرسید که آیا پس از بازگشت رئیس جمهور از نیویورک و روبوسی با احمدی نژاد و حمید رسایی آنفلوانزا گرفته اید؟ او هم درحالی که در حلقه ای از خبرنگاران قرار گرفته بود، به شوخی پاسخ داد: نه پس از روبوسی با خبرنگاران آنفلوانزا گرفتم! خبرنگاری به شوخی به وی گفت: خبرنگاران خارج نرفته اند که آنفلوانزای خوکی بگیرند و حسینیان گفت که خبرنگاران با همه مراوده دارند.
 

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات