سید محمد حسینی، مجری سابق برنامه های تلویزیون ایران که چندی پیش به خارج کشور رفت، هم اکنون در دوبی سکونت دارد و به دنبال راه اندازی یک شبکه ماهواره ای فارسی زبان است.حسینی هم اکنون در دوبی به سر می برد و تلاش خانواده وی و نیز احمدزاده، زوج تلویزیونی او برای متقاعد کردنش به بازگشت، بی نتیجه مانده است.