صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۰:۱۸  ، 
کد خبر : ۱۱۷۲۸

مجری تلویزیونی در پی تأسیس شبکه ماهواره ای


سید محمد حسینی، مجری سابق برنامه های تلویزیون ایران که چندی پیش به خارج کشور رفت، هم اکنون در دوبی سکونت دارد و به دنبال راه اندازی یک شبکه ماهواره ای فارسی زبان است.حسینی هم اکنون در دوبی به سر می برد و تلاش خانواده وی و نیز احمدزاده، زوج تلویزیونی او برای متقاعد کردنش به بازگشت، بی نتیجه مانده است.

 

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات