صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۰:۴۲  ، 
کد خبر : ۱۱۷۵۲

هنوز در بم جیره غذایى توزیع مى شود


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس که از وضعیت مدیریت بحران و مشخص نبودن وظایف دستگاه هاى متولى انتقاد مى کرد، گفت: این وضعیت باید ساماندهى شود، ما هنوز در بم جیره غذایى توزیع مى کنیم.

به گزارش ایرنا، محمدباقرصفرزادگان که در جمع خبرنگاران صحبت مى کرد، افزود: البته این جیره غذایى توسط هلال احمر کشور توزیع مى شود نه استان فارس اما مى خواهم بگویم که وضعیت ما باید سامان بهترى یابد. وى گفت: ما در قضیه توفان گونو و لبنان واردشدیم و به خوبى خدمات دادیم، در داخل کشور نیز باید با هماهنگى بهتر این اتفاق بیفتد.

 

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات