مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس که از وضعیت مدیریت بحران و مشخص نبودن وظایف دستگاه هاى متولى انتقاد مى کرد، گفت: این وضعیت باید ساماندهى شود، ما هنوز در بم جیره غذایى توزیع مى کنیم.
به گزارش ایرنا، محمدباقرصفرزادگان که در جمع خبرنگاران صحبت مى کرد، افزود: البته این جیره غذایى توسط هلال احمر کشور توزیع مى شود نه استان فارس اما مى خواهم بگویم که وضعیت ما باید سامان بهترى یابد. وى گفت: ما در قضیه توفان گونو و لبنان واردشدیم و به خوبى خدمات دادیم، در داخل کشور نیز باید با هماهنگى بهتر این اتفاق بیفتد.