صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۲:۰۱  ، 
کد خبر : ۱۱۸۴۶

شیرین عبادی: من به مردم ایران چه کار دارم ؟


برنده ایرانی نوبل صلح، چندی پیش هنگامی که با سئوال یکی از دوستانش در مورد اینکه «تو برای مردم چکار کردی؟» مواجه گردید، پاسخ داده است: « مگر مردم ایران این جایزه را به من داده اند؟»

شیرین عبادی روز گذشته اعلام کرد که از ایران به سازمان ملل متحد برای برخورد بد با شهروندان ایرانی و موکلش، هاله اسفندیاری که در زندان اوین است شکایت و خواهان اقدام فوری سازمان ملل متحد شده است.

 

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات