با همت و بسیج امکانات دولت و نیروهاى نظامى فارس از ضایع شدن ۳۳۰ هزار تن محصول گندم استان جلوگیرى شد. به نوشته «الف» با رشد تولید گندم در استان فارس در اوایل تابستان حدود ۳۳۰ هزار تن گندم بیشتر از ظرفیت سیلوهاى این منطقه از کشاورزان خریدارى و به ناچار در فضاى باز نگهدارى مى شد. با پیش بینى بارندگى گسترده از سوى سازمان هواشناسى، با دعوت امام جمعه شیراز و بسیج توان لجستیک و سوله هاى خالى استان توسط استاندارى و نیروهاى مسلح طى حدود ۱۰ روز همه گندم ها از فضاى روباز جمع آورى و به انبارها و سوله هاى خالى نیروهاى مسلح و دولتى انتقال یافت.