صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۸۶ - ۰۹:۲۷  ، 
کد خبر : ۱۲۱۲۲

هند: بخشى از جنگ طلبى بوش نیستیم


نخست وزیر هند گفته: ایران از حق لازم براى استفاده از انرژى هسته اى به عنوان یک عضو پیمان عدم اشاعه سلاح هسته اى برخوردار است.مان موهان سینگ افزوده: به رئیس جمهور بوش گفتم: من نمى توانم بخشى از یک گروه جنگ طلب باشم و مناقشه هسته اى با ایران باید با استفاده از روش هاى صلح آمیز حل و فصل شود.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات