صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۰:۵۳  ، 
کد خبر : ۱۲۱۶۳

مصرف آب آلوده ۵۰۰ نفر را راهى مراکز درمانى کرد


بخشدار کجور نوشهر گفت: ۵۰۰ نفر از اهالى روستاهاى پول، کوهپر، کینج، آستان کرود و ساکنین تعدادى دیگر از روستاهاى همجوار این بخش به دلیل مصرف آب آلوده راهى مراکز درمانى منطقه شدند. شمس الله نورمحمدى گفت: بررسى دقیق این مشکل که در دو روز اخیر در این بخش حادث شده از سوى کارشناسان امر در حال انجام است. وى با بیان این که تاکنون شمار زیادى از این بیماران به صورت سرپایى مداوا شده اند خواستار توجه بیشتر مسوولان امر به روستاى محروم ۲۳هزار نفرى کجور نوشهر شد. طبق آمار ۴۰ درصد از مجموع ۶۶ روستاى بخش کجور کمبود و مشکل آب آشامیدنى دارند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات