صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۰:۵۰  ، 
کد خبر : ۱۲۱۷۱

واکنش صنفى به یک تصمیم دولتى


واگذارى نقش نظارتى و بازرسى دولت بر واحدهاى صنفى به متولیان این صنف واکنش رییس انجمن حمایت از مصرف کنندگان را در پى داشته است. رییس انجمن حمایت از مصرف کنندگان گفته است: این اقدام موجب یکى شدن شاکى و متشاکى مى شود که باید در این خصوص تدبیرى اندیشید. مسیح انصارى اضافه کرده است: هر چند که واگذارى امور به بخش خصوصى امید بخش است اما این موضوع نظارت عالیه مى خواهد و مسوولیت دولت را سنگین تر مى کند. وى تاکید کرد سازمان هاى غیردولتى باید بر عملکرد اصناف نظارت داشته باشند تا حقى از کسى ضایع نشود.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات