صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۱:۳۵  ، 
کد خبر : ۱۲۲۰۳

سرزنش غرب از زبان لوپن


ژان مارى لوپن رهبر حزب «جبهه ملى» فرانسه بار دیگر غرب را در ۲ موضوع حمایت بى چون و چرا از اسرائیل و مخالفت غیر منطقى با فعالیت هاى هسته اى ایران سرزنش کرد.لوپن که با هفته نامه « لا گزت دو مروک» گفت و گو کرد، گفته است: با جنگ علیه ایران به طور کامل مخالفم. نمى فهمم براى چه مى خواهند ایران از مجهز شدن به یک فناورى کاربردى که ایرانى ها با صداى بلند و جدى فریاد مى زنند غیر نظامى است منع شوند.وى افزوده: این که آنهایى که ایران را از توسعه انرژى هسته اى منع مى کنند، خودشان مالک بمب اتمى هستند، نامعقول است.این رهبر حزبى فرانسوى «درگیرى نظامى با ایران را آغاز جنگ جهانى سوم خوانده که هیچکس نمى تواند پیش بینى کند در کجا متوقف خواهد شد.» وى همچنین از سیاست هاى رژیم صهیونیستى انتقاد کرده و آن را « ملاطفت جامعه جهانى» در ارتباط با این رژیم خوانده است.لوپن گفته است: چطور است که قطعنامه هاى شوراى امنیت سازمان ملل درباره اسرائیل به کار گرفته نمى شود، در حالى که راههایى را براى اعمال آنها علیه دیگر کشورها پیدا مى کنیم؟

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات