بصیرت:بازرسان آژانس بین المللی انرژی هسته ای دیروز برای بازدید از تأسیسات هسته ای جدید ایران وارد این کشور شدند.
به گزارش ایلنا به نقل از شین هوا، بازرسان آژانس انرژی اتمی دو یا سه روز در ایران می مانند. بازرسی از سایت «فردو» قرار است امروز انجام شود.
تهران، ماه گذشته میلادی ساخت این کارخانه غنی سازی اورانیوم را به آژانس بین المللی انرژی اتمی اطلاع داد و آژانس نیز از تهران خواست به بازرسان این نهاد اجازه ورود به تأسیسات هسته ای جدید را بدهد.