یکى از نویسندگان نشریات زنجیره اى که به یک کشور غربى پناه برده، این روزها کتاب خاطراتش از دوران همراهى با جبهه دوم خرداد را منتشر کرده است. او در مقاله اى که روزنامه آمریکایى نیویورک تایمز آن را منتشر کرده درباره دوران فعالیتش در جبهه دوم خرداد نوشته: گویا آن دوران مانند زمانى بود که صداى رعد و برق شنیده مى شد و به دنبال آن قارچ ها مى روییدند. وى خود و همفکرانش را به قارچ هایى تشبیه کرده که با سر و صداى دوران دوم خرداد روییدند اما حکومت توانست آنان را شناسایى و کنترل کند.وى آخرین بار براى روزنامه زن کار مى کرد. او همچنین در کتاب خاطراتش علاوه بر اعتراف به بعضى روابط ناسالم، گوشه هایى از روابط بعضى فعالان سیاسى داخل کشور با نهادهاى سیاسى غرب را نیز افشا کرده است.