صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۸۶ - ۰۹:۴۶  ، 
کد خبر : ۱۲۴۲۴

نماینده زاهدان :دولت نهم در خدمت محرومان


حسینعلى شهریارى نماینده زاهدان دیروز در نطق پیش از دستور خود در مجلس به اظهار نظرات موافقان و مخالفان در خصوص سفرهاى استانى اشاره کرد و گفت: هیچ کدام از دولت ها در ادوار گذشته مانند این دولت در خدمت محرومان نبوده و اعتبارات پیش بینى شده در ۲ سال اخیر در استان سیستان و بلوچستان به اندازه ۲ برابر کل اعتبارات ۲۸ سال گذشته است. عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس، از پروژه هاى بسیار مهم استان به گازرسانى، توسعه ظرفیت بار اسکله بندر چابهار از ۲ میلیون به ۶ میلیون و اتصال ریلى این بندر به شبکه ریلى کشور و اتصال راه آهن بم به زاهدان و افزایش ظرفیت واگن هاى عادى استان را از مهم ترین پروژه هاى مصوب سفرهاى استانى دانست. وى همچنین به اجرایى شدن تمامى مصوبات و توافقنامه هاى سفر هیأت دولت به سیستان و بلوچستان اشاره و آن را از افتخارات دولت نهم در راستاى شعارهاى محرومیت زدایى برشمرد. نماینده مردم زاهدان جوان گرایى و اعتماد به نیروهاى بومى استان ها را از موفقیت هاى دولت نهم خواند که ثمره شیرین آن در سیستان و بلوچستان مشاهده مى شود و در ادامه، گفت: مدیریت بومى استان با کار شبانه روزى و خستگى ناپذیر توانسته گامى رو به جلو در جهت توسعه و آبادانى کشور بردارد. وى همچنین خاطرنشان کرد: مردم از دولت مهرورز انتظار دارند با توجه به نرخ بالاى بیکارى در استان و تمایل نداشتن سرمایه گذاران براى سرمایه گذارى در این استان، شوراى توسعه شرق کشور را موظف کند نسبت به ایجاد واحدهاى صنعتى و تولیدى بزرگ اقدام کند و بعد از بهره بردارى، سهام آنها را به مردم واگذار کنند تا مشکل اشتغال در این استان حل شود.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات