صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۸۶ - ۰۷:۱۴  ، 
کد خبر : ۱۲۷۰۷

طالبان پاکستان را تهدید کرد


یکى از فرماندهان ارشد طالبان ارتش پاکستان را تهدید کرد در صورتى که شروط آنها از سوى این ارتش پذیرفته نشود روزانه ۵ سرباز گروگان پاکستانى را سر مى برند. ذوالفقار مسعود فرمانده ارشد طالبان در وزیرستان جنوبى چهار شرط را براى رهایى سربازان پاکستانى اعلام داشته است که از جمله برچیدن پاسگاه هاى نظامى ارتش پاکستان در نواحى وزیرستان جنوبى، آزادى زندانیان طالبان از زندان ها و توقف عملیات نظامى نیروهاى پاکستانى در مناطق وزیرستان جنوبى مى باشد. کارشناسان پاکستانى معتقدند این شروط آنان تنها براى افزایش حجم قاچاق آزادانه موادمخدر در پاکستان است. بیش از سیصد نفر از سربازان پاکستان که طى یکى دو هفته گذشته در مناطق وزیرستان جنوبى و مومند از سوى طالبان ربوده شده اند، هم چنان در اختیار ربایندگان قرار دارند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات