فرمانده نیروى انتظامى از اجراى مرحله جدید طرح ارتقاى امنیت اجتماعى و اخلاقى در کشور در نیمه دوم امسال خبر داد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرتیپ احمدى مقدم هدف نیروى انتظامى از اجراى این طرح را کاهش ناهنجارى ها، ایجاد رضایتمندى و افزایش اعتماد مردم به پلیس دانست و گفت: با اجراى طرح هاى امنیتى علاوه بر افزایش ضریب امنیتى کشور احساس امنیت در مردم نیز افزایش یافته و درخواست مردم همواره استمرار این گونه طرح ها است.
وى افزود: خوشبختانه در نیمسال اول شاهد کاهش جرایم مهم و امنیتى و حرکت جهشى در حوزه هاى امنیتى و انضباط اجتماعى بودیم که امیدواریم در نیمه دوم سال این حرکت تکمیل شود و رضایتمندى و اعتماد مردم به پلیس افزایش یابد.